Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Se resultatene: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?
3-4 ganger om dagen 8 22,22%
2 ganger om dagen 5 13,89%
En gang om dagen 11 30,56%
Annenhver dag 6 16,67%
2 ganger i uka 6 16,67%
Deltakere: 36. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-10-05, 16:03   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Heh - det rimet tilogmed.

Et ganske så ulekkert spørsmål, men jeg lurer virkelig altså!!

Fordi atte jeg tror kanskje jeg gjør det unormalt ofte, sånn type 3-4 ganger om dagen.. Men nå har jeg et kosthold som er rimelig langt unna lavkarbo da, "enn så lenge".

Såh.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 16:07   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Hvis folk lurer på hva dere driver med på fritiden, så kan dere si at "jeg er på et forum hvor vi diskuterer bæsj og promp og tiss og sånt."

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 16:10   #3
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

det var veldig ofte .....rekker du og ta opp næring da ???

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 16:11   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Jeg har ikke peiling... Men det som er så rart, er at jeg synes det er så mye i forhold til hva jeg spiser liksom. Snodig, snodig.

Jeg så på Oprah om en dame som spise en ss med linfrø hver morgen, og skylte ned med en haug med vann. Jeg prøvde det noen dager, og merket kjepeforskjell. Tror jeg skal begynne med det igjen, selv om det er veldig ekkelt.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 16:11   #5
Elena
Seniormedlem
 
Elena sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 522
Elena har en fantastisk aura rundt segElena har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

*flire*

ja blir mye rart man diskuterer på forumet, men er jo mye man lurer på...

som bæsj og tiss og promp

__________________
No gut's no glory

Elena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ca 30 karbs om dagen Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 16:14   #6
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

mofe! bland linfrøene i smoothien eller ha de i yoghurt

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 16:16   #7
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Det er meningen det skal være ca 1 gang om dagen, helst om morgenen før frokost. Har jeg lest ihvertfall. Ikke at jeg vil oppfordre deg til å holde igjen altså. Men her har du tegn på at noe ikke er helt som det skal. Her er noen råd. Også har nok Fedonisten noe å tillegge, ville jeg tro.


Mage og tarm

Kartlegg dine toalett vaner? Noter tid og kvalitet på avføringen en periode.

Ballansert avføring: ‘It should come first ting in the morning and be like a banana.’ Den bør komme før frokost, best mellom klokken 5 og 7. Den skal være tykk, myk og sammenhengene. Jevn i konsistensen, uten biter eller rester av ufordøyde fødevarer. Den flyter en stund før den synker, og har ingen spesiell lukt.

Om tarmen ikke blir kvitt sitt avfall regelmessig, fører dette til at en del av restene tas tilbake til blodomløpet.

Vata-forstoppelse: Hard og tørr, mye luft eller lyd.
Pitta forstoppelse: Løs, oppdelt, eventuelt uvanlig varm. Ved forstyrrelse i gallen, kan den bli gulere eller lys på farge. Ved Ama (slaggstoffer, toxiner i kroppen) gir får avføringen en sur eller sterk lukt. Kan også merkes på urin og svette.
Kapha forstoppelse: Slimete, seig.

Tiltak:
- Døgnrytme
- Gi deg god tid om morgenen. Og bruk minst 5-10 minutter på toalettet. Ikke gi opp.
- Drikk et glass kokt, romtemperert vann så snart du har stått opp. (kok om kvelden)
- Dosha ballanserende kost og andre dosha tiltak
- Trifala, ayurvedisk urtesilskudd
- Spesielle yogaøvelser på fastende mage.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 16:19   #8
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Opprinnelig lagt inn av Aline

mofe! bland linfrøene i smoothien eller ha de i yoghurt

Ja, søren meg, smoothie skal jeg begynne med igjen

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 16:30   #9
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Oi, Guro.. jeg har alle tre forstoppelsene (nesten tror jeg kanskje), jeg... sånn litt om hverandre...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 16:37   #10
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

ikke gi opp ?? hahaha ....

men altsa hva var det jeg skulle si ... jo hvis jeg venter med frokosten da må jeg alltid på do nr 2 ... men hvis jeg spiser frokost med en gang og går ut døra .... ( men da har jeg jo heller ikke muligheten ) men da må jeg liksom ikke ....

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 16:40   #11
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Opprinnelig lagt inn av Aline

Oi, Guro.. jeg har alle tre forstoppelsene (nesten tror jeg kanskje), jeg... sånn litt om hverandre...

Det hørtes ikke så trivelig ut. Kan du ikke bare bestemme deg for en type da blir lettere da liksom. Nei dette har jeg ikke noe greie på, bare later som jeg ...

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 17:06   #12
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Opprinnelig lagt inn av guro

Det er meningen det skal være ca 1 gang om dagen, helst om morgenen før frokost.

Jeg er Normal!

...men så spørs det jo om det er det som er optimalt som er det normale..

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 17:58   #13
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

ok, her blir Aline litt intim, men hold ut

jeg føler at det som kommer ut oppfører seg som i en syklus.. mht konsistens og lignende... altså er jeg innom alle disse tre forstoppelsene (mer eller mindre, kanskje ikke i verste mulige form ) iløpet av tja en mnd, kanskje to uker?

men jeg klarer jo heller ikke å holde særlig lenge på et bra kosthold, da.. kanskje det hadde hjulpet

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 18:24   #14
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Mofe, jeg er nok som deg.. må nesten alltid en og to hver gang jeg går på do.. De siste ukene har jeg definitivt hatt pitta-forstoppelse, hvis det er noen som er intressert...

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 20:04   #15
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Fordelen med å gå på metformin er at man slipper å tenke på forstoppelse!

  Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 20:46   #16
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

hva er metformin??

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 21:03   #17
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Opprinnelig lagt inn av luringen

hva er metformin??

Medisin for de med PCOS

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 00:47   #18
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Opprinnelig lagt inn av Mofe

Jeg har ikke peiling... Men det som er så rart, er at jeg synes det er så mye i forhold til hva jeg spiser liksom. Snodig, snodig.

Jeg tenker andre veien hos meg Jeg går aaaldri på do, og lurer på hvor det blir av`n Hadde tenkt å spørre her, faktisk, om hvor det egentlig blir av VOLUMET mat? Jeg spiser f.eks. to egg om morgenen, jeg skjønner at kroppen tar opp proteineme, men kan noe av.."volumet" liksom forsvinne? For jeg går ikke mer enn to-tre ganger i uka på slikt-do altså (kan endre seg om jeg har vært på byen, men normalt ikke).

Sambo bruker å si jeg er unormal, men det er bare fordi`n gjør det hver dag

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 08:29   #19
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Leste noen Nille skrev et sted om dette. Når du spiser renere mat så blir det faktisk mindre avfallstoffer/avføring. Det er helt riktig det! Så du kan ta det helt med ro i forhold til mengden/volumet. Men likevøl bør du 'tømme' det som er en gang om dagen - slik har ihvertfall jeg forstått det.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 08:37   #20
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Opprinnelig lagt inn av guro

Leste noen Nille skrev et sted om dette. Når du spiser renere mat så blir det faktisk mindre avfallstoffer/avføring. Det er helt riktig det! Så du kan ta det helt med ro i forhold til mengden/volumet. Men likevøl bør du 'tømme' det som er en gang om dagen - slik har ihvertfall jeg forstått det.

Ja, eller MINST annenhver dag, som legen på Oprah sa

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 13:59   #21
Ingebjørg
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2005
Alder: 56
Innlegg: 9
Ingebjørg er ny på veien

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Vata-forstoppelse: Hard og tørr, mye luft eller lyd.
Pitta forstoppelse: Løs, oppdelt, eventuelt uvanlig varm. Ved forstyrrelse i gallen, kan den bli gulere eller lys på farge. Ved Ama (slaggstoffer, toxiner i kroppen) gir får avføringen en sur eller sterk lukt. Kan også merkes på urin og svette.
Kapha forstoppelse: Slimete, seig.

Tiltak:
- Døgnrytme
- Gi deg god tid om morgenen. Og bruk minst 5-10 minutter på toalettet. Ikke gi opp.
- Drikk et glass kokt, romtemperert vann så snart du har stått opp. (kok om kvelden)
- Dosha ballanserende kost og andre dosha tiltak
- Trifala, ayurvedisk urtesilskudd
- Spesielle yogaøvelser på fastende mage.[/quote]


Har ikke greie på disse forskjellige retningene (Lindberg, Atkins osv.) Men dette kjente jeg igjen fra ayurveda. Kan du noe om dette eller inngår det i en av de ovennevnte?

Ingebjørg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Snuser på blodtypedietten og ayur veda Svar med sitat
Gammel 04-11-05, 23:21   #22
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Opprinnelig lagt inn av Lise

Jeg er Normal!

og hvorfor er det så trist???

jeg har aldri vært "normal" og hadde jeg vært det så hadde jeg vært mere glad enn lei meg...

(med mindre du lagde grinesmili som en spøk jeg ikke forstod da...)

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-11-05, 00:41   #23
Elena
Seniormedlem
 
Elena sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 522
Elena har en fantastisk aura rundt segElena har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Biopaten min mente jeg var forstoppet siden jeg kun er på do-to en gang om dagen.. hun mente alle burde gå 3 ganger... jeg synes det var veldig mye!!!
det har jeg aldri gjort. Ser at det er sjelden tilogmed barn er såååå mye på do-to.

men det er vel det optimale!

__________________
No gut's no glory

Elena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ca 30 karbs om dagen Svar med sitat
Gammel 05-11-05, 01:13   #24
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Vetta søren jeg... Her må da poenget være å få ut det som skal ut, uansett (nesten i alle fall) hvor ofte det skjer???

Min mage ble ødelagt en eller annen gang i ungdomstiden eller noe, og jeg har til tider hatt problemer med å få det til en gang i uken! Nå for tiden er jeg bedre enn jeg noen gang har vært, og ligger vanligvis på to til tre ganger i uken.

Jeg tenker mye på hyppighet, og veldig mye på hvor mye vann jeg drikker og hvor mye fiber jeg spiser, og mye på konsistens... Men som sagt funker det nå bedre enn det jeg kan huske det noen gang har gjort.

Fytti, for noe drittprat.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-05, 10:39   #25
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Opprinnelig lagt inn av Elena

Biopaten min mente jeg var forstoppet siden jeg kun er på do-to en gang om dagen.. hun mente alle burde gå 3 ganger... jeg synes det var veldig mye!!!
det har jeg aldri gjort. Ser at det er sjelden tilogmed barn er såååå mye på do-to.

men det er vel det optimale!

da kommer hun til og kalle meg ekstremt forstoppet siden jeg noen ganger bare går et par ganger i uka

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor spiser DU akkurat som du gjør? Summer Lavkarbo generelt 36 14-08-11 19:30
Du går ikke ned pga. kaffe! Marianne Generell ernæringsdebatt 42 24-02-05 03:41
Hva gjør dere når dere skal i bursdag etc? Zoë Vedvarende vekttap 7 02-05-04 20:13
HJELP....Det går sååå saaaakte!!! donjuanwannabe Lavkarbo generelt 12 27-02-04 11:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no