Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-02-10, 20:32   #401
Cristiano07
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 49
Innlegg: 26
Cristiano07 er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Føler med folk som sliter med motivasjonen.Håper ikke jeg kommer til det punktet hvor jeg opplever stagnasjon. Guttungen hadde 1årsdag i dag, lagde bløtkake til gjesten og tok selv kun kaffe..
Har kjøpt meg bok i dag, GI-Null av Skaldermann.Nyttig informasjon om helse-Norge,karbohydrater og oppskrifter for ulike vektklasser.Det er motiverende å lese, føler at denne kuren(uten karbo) er veien å gå.Løp og kjøp..
Har savnet ketchup til noe mat. Kjøpte i dag Iduns ketchup uten sukker. Den hadde 7 karbo pr 100g..Må vel gå ann å ta et par striper på speilegga vel??? Innspill?

__________________


Cristiano07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 14:40   #402
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Ned 6 kg fra starten 4 januar

Idag har jeg planlagt litt karbo sprekk - tilbake igjen imorgen

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 21:35   #403
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Hei dere jeg er og med!

Nisse og dere andre nye, velkommen! : )

Og så flinke der som har gått ned 4-6 kilo er : DD

Skikkelig tantebesøk her i gården, småfysen, sur, trøtt og slapp mor..

Våknet i snøføyka uten kaffe imorges. Men, og mannen turte vel ikke annet.., det er jo krise om jeg ikke får kaffe om morgenen, kom med nystekte vafler med bacon på sengen, lagde kyllingfilet med blomkål og spennende carry/chili/knuste bacongull-saus til. Og, ikke nok med det, mannen stekte mer vafler nå og serverte med creme fraiche og lerum syltetøy. Så har det ikke så verst likevel : )

Bestemte meg for ikke å veie meg i det hele tatt nå i disse hufsete besøkstider, så lurer på om jeg har spist alt for mye vafler, ca 7 plater totalt, kanskje.. så veeeldig spent på mandag veiedag!

Da hjelper det litt å tenke på at jeg har trent 2 timer yoga, en time spinning og gått 12,5 km på voksenskitur i en eller hektisk arbeidsuke : ) Lurer litt på å lage treningsticker, men det tar vel en del tid..? Ser flere av dere har begynt med det.. hm..

Forresten fryktelig tungt å gå på voksenskitur "uten stopp" når jeg er vant til å gå med en på 2 og en på 4 med maange stopp.. Flere som har opplevd at muskelkraften ikke strekker helt til under streng ketolysekur? Eller er jeg bare i elendig ski med mange bakker-form??

Karissima: så i en annen tråd at du spiser Foseids brød. Det har vi og gjort i perioder, er jo gode og alt, men siden jeg startet nå i januar har jeg ikke spist brød i det hele tatt. Tror vektnedgangen blir noe saktere med de brødene, men vet ikke altså. Jeg raser jo ikke akkurat ned jeg heller ; ) Me
n, det er sikkert bra for magen for å si det slik ; ) Ikke gi opp, ok?

Og til dere alle, husk som noen kloke hoder sier her, at små oppganger ikke er fettoppgang, men kun vann og annet.

Og dere, tenk at det fortsatt bare er februar!! : DD

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 11:37   #404
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

[quote=tangoto;835373]Hei dere jeg er og med!

Karissima: så i en annen tråd at du spiser Foseids brød. Det har vi og gjort i perioder, er jo gode og alt, men siden jeg startet nå i januar har jeg ikke spist brød i det hele tatt. Tror vektnedgangen blir noe saktere med de brødene, men vet ikke altså. Jeg raser jo ikke akkurat ned jeg heller ; ) Me
n, det er sikkert bra for magen for å si det slik ; ) Ikke gi opp, ok?


Spiser ganske lite brød. Har nå begynt å lure på om jeg spiser for mye ost. Det har gått mye i nannas knekkebrød og pizzusnurrer Kanskje ost er partystopper for meg. Skal ta en uke nå uten disse to og se om det gir resultat. Begynner å bli ganske motløs nå må jeg si.

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 16:09   #405
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Har had mangel på motivasjon denne uken.. har ikke kommet meg i ketose siden jeg skeiet ut sist søndag med noen biter smash!
Har had mensen denne uken, så kanskje det har noen betydning å???
giiiiii meg motivasjonen tilbake si jeg bare hehe..
Har veie/måledag i morgen..GRUVER meg

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 08:43   #406
Cristiano07
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 49
Innlegg: 26
Cristiano07 er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

3 dager siden forrige innlegg her! Hva skjer! er folk fortsatt her? Trenger dere!
Veiedag i dag ned 1,1kg, totalt 9,6 på 7 uker. Strålende fornøyd! Har bestemt meg for å kose meg litt på -10, men får vel heller fortsette med min daglige neve med St Michaels peanøtter..

__________________


Cristiano07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 15:23   #407
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

hei christiano07!
du er ikke alene! jeg har nettopp hatt tidenes uke! jeg spiste kake to dager på rad og en hel pose med st michaels penøtter i helgen. alikevel gikk jeg ned 0,5 kg til veiedag som var mandag! har sniktitta på vekta og har fortsatt nedover så her er alt bare velstand ja... bortsett fra at jeg er blitt forkjølet da...

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 15:41   #408
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Er her som bare det jeg!

Bare litt opptatt av å føre opp hvor flink jeg er på treningstråden hele tiden ("Februartreningsutfordringen") Masse muligheter til skigåing nå med all snøen og litt vinterferiedager - sol var det ute idag også Superbra!

Vekta kjennes som den går rette veien - har stort sett gjort det til nå. Veiedag lørdag, så er noen dager til jeg får sett hvordan denne uka har gått (inkl tidenes sprekk sist lørdag kveld men tror det har gått greit!)

Vi gir oss ikke nei!!!!!!!

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 16:16   #409
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Wow så flinke dere er! He he gir meg ikke jeg heller (selv om tempoet er ca halvparten av deres;-);-)-lurer på om trikset er de nøttene??) Bare tilværelsen som er litt hektisk.. Har jo begynt å trene mer enn yoga, med bla spinning og ski, i hektisk pendlerhverdagmed 2 og 4 åringene mine. Puh! SÅ sprek, håper det hjelper på vekta snart da..;-) Tør ikke skeie ut en gang jeg..;-) bokser meg frem..

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 15:53   #410
peruvian
Juniormedlem
 
peruvian sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 44
peruvian er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

------- 20.12 = 109.0
20.12 - 16.01 = 107.0 (ned 2.0 kg)
16.01 - 23.01 = 104.5 (ned 2.5 kg)
23.01 - 30.01 = 102.6 (ned 1.9 kg)
30.01 - 06.02 = 101.9 (ned 0.7 kg)
06.02 - 13.02 = 100.3 (ned 1.6 kg)
13.02 - 20.02 = 98.8 (ned 1.5 kg)
20.02 - 27.02 = 97.5 (ned 1.3 kg)

__________________



peruvian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ke2lyse Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 15:30   #411
Erika
Juniormedlem
 
Erika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12
Erika er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Vel, veiedag på lørdag, og jeg har jo ikke akkurat rast ned den siste måneden. Men nå er jeg under 80 og det er jo glimrende! Tar alle små seiere med meg, og så er jeg jo litt spent på neste uke, da... Her går det jo opp og ned i verden . Jeg har nå holdt på i 8 uker, jeg har deltatt på flere seminarer, og vært i ketolyse hele tiden. Noe vin har det blitt, men desserter og pausebaguetter og frukt har fått stått i fred. Føler meg bra, og får masse komplimenter selv om vekttapet for min del ikke har vært overveldende. Her er det bare å holde ut!

God ketolyse!

04.01.2010 84,6 kg
11.01.2010 82.6 kg
15.01.2010 81.2 kg

22.01.2010 80.2 kg
29.01.2010 81.2 kg
05.02.2010 80.6 kg
11.02.2010 80.8 kg
19.02.2010 80.2 kg
27.02.2010 79.6

__________________



Erika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 17:20   #412
Cristiano07
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 49
Innlegg: 26
Cristiano07 er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Veiedag i dag ned 0,4kg minste sålangt, kjenner jeg er skikkelig matlei.
Lei av kylling,broccoli,og egg!!!!!!!!!!

__________________


Cristiano07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 18:49   #413
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Cristiano07, her.

Veiedag i dag ned 0,4kg minste sålangt, kjenner jeg er skikkelig matlei.
Lei av kylling,broccoli,og egg!!!!!!!!!!

Det er veldig mye annet du kan spise, da!

Biffsnadder
Chilisuppe
Carbonara
bare for å nevne noe!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 22:54   #414
Cristiano07
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 49
Innlegg: 26
Cristiano07 er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Takk.takk. Carbonaraen er notert og skal prøves i morgen...
A taste of pasta

__________________


Cristiano07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 21:36   #415
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg
Unhappy

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Hei igjen : )

Spennende oppskrifter Kitt Nå i kveld lagde jeg eggemelk for første gang. Litt sent utemed den Uten kaffe da det er kvelden og jeg er kaffevar mht nattesøvnen. Helt grei smak egentlig.

Kanskje det er denne som kan få det til å løsne for meg?? Har nemlig gått litt opp igjen denne uken, og i og med at nedgangen ikke er superrask er marginene små.. Noen som kan si noe om erfaringene eller evt. sammenhenger med lav nedgang og eggemelk??

God helg, januar-startere!

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 14:45   #416
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Ikke så mye aktivitet her lenger??

Jeg gikk opp 0,3 kg denne uken, veiedag i dag. Ikke totalt krise da jeg gikk opp 1,3 kg plutselig før helgen etter å ha trent hver dag uken som var.

Det løsnet kanskje derfor litt med eggemelken? ; ) Men, jeg synes det blir for salt selv med sukrin.. må finne ut av det så jeg orker mer..

Stå på videre da dere!!

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 14:57   #417
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Jeg er her fortsatt men som deg syns jeg det har blitt lite aktivitet på denne tråden etterhvert... og har derfor skiftet litt over til andre (som ned 5-kg til påske osv)

Er uikke sååå langt unna målet mitt nå, har begynt å introdusrere litt mer karbo gradvis, og har det helt strålende i (nesten)vårsola

Lykke til videre til dere som fortsatt er innom Januar-tråden!!!

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 15:02   #418
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

jeg er her! men hvor er alle andre?
denne uken tok jeg meg en kosekveld og to. kjæresten skulle på fest så da prioriterte jeg sjokolade og potetgull. det fine er at jeg ikke gikk opp i vekt! men det skal bli en stund til neste gang uansett ned 0,3 kg denne uken. er fornøyd med det siden jeg totalt har gått ned 8 kg

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 18:56   #419
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av tangoto, her.

Det løsnet kanskje derfor litt med eggemelken? ; ) Men, jeg synes det blir for salt selv med sukrin.. må finne ut av det så jeg orker mer..

Bruker du usaltet smør? Får meierismør uten salt, vet du!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 21:03   #420
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Bruker du usaltet smør? Får meierismør uten salt, vet du!

Jeg brukte Kviteseidsmør - det eneste jeg hadde. Må få tak i usaltet - da blir det sikkert noe heelt annet! Lagde dobbel porsjon første gangen - for sikkerhets skyld - og det ble jammen i meste laget Her er det bare å prøve seg frem - er ingen utpreget husmor..

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 21:05   #421
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

[quote=Pandora;844440]Jeg er her fortsatt men som deg syns jeg det har blitt lite aktivitet på denne tråden etterhvert... og har derfor skiftet litt over til andre (som ned 5-kg til påske osv)

Er uikke sååå langt unna målet mitt nå, har begynt å introdusrere litt mer karbo gradvis, og har det helt strålende i (nesten)vårsola
quote]

Så godt å se at du er fornøyd og har landet det hele ganske så bra Grattis!!

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 21:07   #422
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Monicah, her.

jeg er her! men hvor er alle andre?
denne uken tok jeg meg en kosekveld og to. kjæresten skulle på fest så da prioriterte jeg sjokolade og potetgull. det fine er at jeg ikke gikk opp i vekt! men det skal bli en stund til neste gang uansett ned 0,3 kg denne uken. er fornøyd med det siden jeg totalt har gått ned 8 kg

Monicah - hva er du laget av da??? Du raser bokstavelig ned samtidig som det virker som du skeier ut både titt og ofte. Utrolig bra da!!

Lykke til videre

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 22:01   #423
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

jo det skal jeg si deg... i`m made of steel
nei, altså. på tirsdag som var så gikk jeg opp fra veiedagen mandagen fra 75,6 til 76. har lagt på 76 hele uken, helt fram til i dag. så ble veldig overrasket når jeg gikk på vekten idag ja!
men det jeg tror er avgjørende for vektnedgangen min er at jeg ikke stresser med maten i det hele tatt! har til dags dato ikke veid noe av maten, har ikke telt karbohydrater eller noe! jeg vet hva jeg ikke kan spise og ligger unna disse tingen etter best mulig evne!

jeg begynte på ketolyse 11 januar. siden den gang har jeg spist kake 1 gang, hatt en middag med ris (uhell) og spist sjokolade og potetgull nå i helgen.

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 22:15   #424
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av tangoto, her.

Jeg brukte Kviteseidsmør - det eneste jeg hadde. Må få tak i usaltet - da blir det sikkert noe heelt annet! Lagde dobbel porsjon første gangen - for sikkerhets skyld - og det ble jammen i meste laget Her er det bare å prøve seg frem - er ingen utpreget husmor..

Jeg kjøper usaltet på Rema, så det er ikke vanskelig å få tak i heldigvis!
Har kjøpt for å prøve meg på eggemelk, men har liksom ikke helt turt enda!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 08:46   #425
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Takk for tipset Kitt:-) Må bare fortelle at jeg er på 80 i dag! 80,8 kg. Dette med vann og trening er det noe i, og nok fett altså. Tror ikke jeg stresser såå mye med maten, men ikke skeiet ut altså. Hilsen fra toget:-)

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
November-startere Linda Kristin Ketolysekuren 365 02-04-10 00:04
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Januar 09 - ny start! Peach Mer enn 30 kg overvekt 38 23-01-09 00:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no