Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-01-11, 19:03   #1
karbjunkie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 47
karbjunkie er på en erverdig vei

Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Altså, hvor mange karbohydrater er egentlig "lite" ? Hvis man spiser under 200 karbohydrater, er det ikke lenger lavkarbo? Jeg ser man kan spise knekkebrød. Majones og reker er jo godt - me ndet er jo ikke noe godt på knekkebrød som er hardt.

Jeg sjekket solsikkebrød og vollkornbrot på butikken og de har jo sjukt mye karbohydrater!

karbjunkie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo håper jeg ;-) Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 20:12   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

JA, man kan kalle det lavkarbo selvom man spiser brød Det er ikke sååå himla mye karbohydrater i ei skive med brød altså.. Ei Lindbergskive f.eks inneholder ca 8 karber. Du skal jo ikke ete HELE brødet liksom, helst ikke mer enn ei skive, maks èn gang om dagen.

Har du som mål å spise 15 gram karbo om dagen så er det mye og uansett så er det bedre å spise knekkebrød med 100% fullkorn, men ei brødskive får du ikke i deg 10.000 karber av.

Synes ikke du skal bry deg så ille mye om hva som er "riktig" generellt, men mer om hva som er riktig for DEG.

Du skal ikke velge deg en filosofi da? Er så mye enklere å svare på spørsmål da. Alt er veldig relativt..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 20:12   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Godeste Lutz (Bedre uten brød) sier jo at man kan spise 6 og en halv skive brød hver dag og ligge på rundt 72 gram karbohydrater. Da kan man ikke spise NOE annen karbo i tillegg. Lavkarbo går vel opp til 150 gram karbo pr dag, så det er en vurderingssak spør du meg

For min del - så lenge det finnes så gode lavkarbobrød som alternativ til vanlig brød - så lar jeg brødet være.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 20:20   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Godeste Lutz (Bedre uten brød) sier jo at man kan spise 6 og en halv skive brød hver dag og ligge på rundt 72 gram karbohydrater. Da kan man ikke spise NOE annen karbo i tillegg. Lavkarbo går vel opp til 150 gram karbo pr dag, så det er en vurderingssak spør du meg

For min del - så lenge det finnes så gode lavkarbobrød som alternativ til vanlig brød - så lar jeg brødet være.

Hvor finnes det?
Please, ikke si Spis deg slank sitt brød, a

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 20:31   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hvor finnes det?
Please, ikke si Spis deg slank sitt brød, a


HAhahahaha ler meg nesten ihjel av den kommentaren! Jeg husker ikke hva slags brød det var snakk om *løper og henter boken sin*

Han nevner på side 236 at to skiver hvetebrød og LOFF(!!!) er 2 brødenheter og at man skal spise 6 brødenheter pr dag... 1 brødenhet er lik en brødskive står det på side 22... og at det er 12 gram utnyttbart karbohydrat i 1 brødenhet. Til sammenlikning har spisdegslank brødet ETT gram pr skive *ler-så-jeg-rister*
Så da må man lete etter brød som har ca regne-regne-regne 50 gram karbo pr 100 gram da en skive ofte veier 25 gram (tynn).

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 20:34   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Såpass.. Jaja. Hver sin smak. Loff smaker jo papp, stakars.
Mente egentlig mer om du kan tipse om noen gode lavkarbobrød

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 20:36   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Såpass.. Jaja. Hver sin smak. Loff smaker jo papp, stakars.
Mente egentlig mer om du kan tipse om noen gode lavkarbobrød

Karins beste og spisdegslank er de jeg har prøvd og jeg liker de begge godt Karins er mer arbeid - det andre blandes bare med vann - så det er litt hipp som happ hva man liker. De smaker som en blanding av mykt grovbrød og rugbrød (tror jeg - har litt glemt hvordan brød smaker hehe)

Har du sjekket oppskriftsdelen for å se om det er noe der? Jeg leste der mye i starten, og ketolyse-oppskriften fikk IKKE god kritikk husker jeg, mamma prøvde også og sa bare blæh...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 20:38   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Jeg har prøvd så mange brød, men synes liksom at.. Neeei.. Har enda ikke funnet et som frister til gjentakelse. Veldig mange som skryter av Karin sitt da. Får prøve det en gang

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 20:49   #9
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

spiser heller knekkebrød enn de lavkarbobrødene jeg. nannahs knekkebrød er fint det ligner på knekkebrød i alle fall.. bestilt meg brød fra spis deg slank, spent på om det er noe mer spiselig enn de hjemmelagde jeg prøvde meg på ... :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:13   #10
karbjunkie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 47
karbjunkie er på en erverdig vei

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

spiser heller knekkebrød enn de lavkarbobrødene jeg. nannahs knekkebrød er fint det ligner på knekkebrød i alle fall.. bestilt meg brød fra spis deg slank, spent på om det er noe mer spiselig enn de hjemmelagde jeg prøvde meg på ... :P

Ja, altså, når jeg ser på hva man "kan" spise så er det egentlig bare brød som er hardt for meg å kutte ut. Med tre barn og lite tid er brødskiva veldig lett å ty til.

Så hvis jeg bare spiser brød av karbohydratene er jeg safe altså? mkey..

Jeg liker ikke knekkebrød..:-)

Jeg søkte etter "karins beste" men fant ikkenoe?

karbjunkie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo håper jeg ;-) Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:17   #11
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av karbjunkie, her.

Ja, altså, når jeg ser på hva man "kan" spise så er det egentlig bare brød som er hardt for meg å kutte ut. Med tre barn og lite tid er brødskiva veldig lett å ty til.

Så hvis jeg bare spiser brød av karbohydratene er jeg safe altså? mkey..

Jeg liker ikke knekkebrød..:-)

Jeg søkte etter "karins beste" men fant ikkenoe?

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25639

søk på forsiden - altså www.lavkarbo.no det er den beste måten å søke på. fant den ved å søke på karins beste brød

jeg ville ikke spist vanlig brød - lag heller karins beste, eller så finnes det kjempegode oppskrifter på lavkarboknekkebrød (nb vanedannende...)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:18   #12
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25639

ja ble litt treg der hehe

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:07   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av karbjunkie, her.

Hvis man spiser under 200 karbohydrater, er det ikke lenger lavkarbo?

Lavkarbo regnes opp til ca 150g karbohydrater pr dag. men husk at om du øker på karbene må du redusere på fettet. Både fett og karber = fettlagring.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:11   #14
karbjunkie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 47
karbjunkie er på en erverdig vei

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Lavkarbo regnes opp til ca 150g karbohydrater pr dag. men husk at om du øker på karbene må du redusere på fettet. Både fett og karber = fettlagring.

Hvor mange karbs er det i karins beste brød da?

OG hva er blitzes?

karbjunkie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo håper jeg ;-) Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:17   #15
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av karbjunkie, her.

Hvor mange karbs er det i karins beste brød da?

OG hva er blitzes?

Fælt som du spør!!! Det GÅR an å søke HER! på ting du lurer på.

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 07-01-11 kl 16:59.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:32   #16
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av karbjunkie, her.

Hvor mange karbs er det i karins beste brød da?

OG hva er blitzes?

Sambo er ikke særlig glad i brød med veldig mye frø etc, men dette synes han er helt okei

Som du ser er det ca 30 karber i hele brødet, det holder seg godt i kjøleskapet og man kan skjære tynne skiver uten problem

Blitze... om du feks tar stavmikseren og kjører cottae cheese`n glatt og klumpefri har du blitzet.

Ble du noe klokere?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:52   #17
karbjunkie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 47
karbjunkie er på en erverdig vei

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Fælt som du spør!!! Det GÅR an å søke HER! på ting du lurer på.

Fordi det tar deg så lang tid å svare på et spørsmål, eller?

karbjunkie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo håper jeg ;-) Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:53   #18
karbjunkie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 47
karbjunkie er på en erverdig vei

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Sambo er ikke særlig glad i brød med veldig mye frø etc, men dette synes han er helt okei

Som du ser er det ca 30 karber i hele brødet, det holder seg godt i kjøleskapet og man kan skjære tynne skiver uten problem

Blitze... om du feks tar stavmikseren og kjører cottae cheese`n glatt og klumpefri har du blitzet.

Ble du noe klokere?

Oi, det høres egentlig superbra ut. Og hvis det smaker brød er det jo enda bedre :-)

Ble klokere, men det er jo hele tiden nye ting å sette seg inn i.. Merker jeg er mer nybegynner enn de fleste her :-)

karbjunkie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo håper jeg ;-) Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:57   #19
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av karbjunkie, her.

Ble klokere, men det er jo hele tiden nye ting å sette seg inn i.. Merker jeg er mer nybegynner enn de fleste her :-)

Vi har alle vært nybegynnere
Det er gjerne et rush av nye på nyåret, blir gjerne maaange spørsmål om igjen og jo fortere man lærer å bruke søkefunksjonen her jo mer info vil man få/finne Ligger enorme mengder med nyttig info gjemt

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 23:03   #20
karbjunkie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 47
karbjunkie er på en erverdig vei

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Vi har alle vært nybegynnere
Det er gjerne et rush av nye på nyåret, blir gjerne maaange spørsmål om igjen og jo fortere man lærer å bruke søkefunksjonen her jo mer info vil man få/finne Ligger enorme mengder med nyttig info gjemt

Har fortsatt ikke fått pløyd gjennom alt på nybegynnretråden enda

karbjunkie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo håper jeg ;-) Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 23:06   #21
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av karbjunkie, her.

Har fortsatt ikke fått pløyd gjennom alt på nybegynnretråden enda

Hehe, som sagt, det er myyye info gjemt rundt omkring her

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 23:07   #22
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av karbjunkie, her.

Fordi det tar deg så lang tid å svare på et spørsmål, eller?

Fordi det er så mange som spør om det samme.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 23:20   #23
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

ja helt vilt med nye folk her siste uka :P Må være fordi det er januar. Er her noen statistikk på hvor mange innmeldte det er hver uke eller noe? Må være helt sykt mange denne uka.. Syns 90% av trådene er nye folk

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 23:51   #24
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

ja helt vilt med nye folk her siste uka :P Må være fordi det er januar. Er her noen statistikk på hvor mange innmeldte det er hver uke eller noe? Må være helt sykt mange denne uka.. Syns 90% av trådene er nye folk

Tenkte også på det. Mulig det går ann å sjekke når folk registrer seg, se på medlemslista hvor mange som er registrert i januar mnd de ulike årene, kunne hvert intresan statestikk. Funnet ut hvor mange som er registrert de ulike mnd.

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 23:52   #25
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Ja hadde vært kjekt å se Er vilt med mange registrerte, men ikke så mange aktive.. heldigvis.. Hadde så mange som det er registrert her vært aktiv.. yikes :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvis man ikke spiser nok? maholm Ketolysekuren 14 12-12-10 01:13
Hva skjer hvis man spiser salte nøtter og drikker kaffe? Tindra Spørsmål og svar 8 21-04-09 08:53
Hvis jeg spiser for lite karber? Addict Spørsmål og svar 51 01-04-09 12:15
Hvilket brød er sunnest av "Dansk brød eller Lavkarbo? Aadna Lavkarbo generelt 14 28-09-06 21:25
Hva skjer hvis man ikke spiser noe? Drømmepie Spørsmål og svar 6 09-10-05 16:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no