Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Jeg hater grønnsaker

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-11-11, 23:51   #1
kvaifaen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 22
kvaifaen er på en erverdig vei
Smile

Jeg hater grønnsaker

Jeg fant en tråd som handlet om det men den gav meg ikke egentlig svar på det jeg lurte på så :

Jeg liker ikke grønnsaker og jeg vet at på lavkarbo er det veldig viktig med grønnsaker(og selfølgelig generelt.) Men jeg har aldri spist grønnsaker før(har smakt, selfølgelig.)

MÅ jeg spise grønnsaker eller kan jeg ta vitamintilskudd eller noe i den dur for og "erstatte" grønnsakene?

Har det mye å si på vekten min?

__________________
kvaifaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 00:14   #2
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: Jeg hater grønnsaker

Hvor bra det er å erstatte grønnsakene med vitamintilskudd vet jeg ikke, men jeg spiser selv minimalt med grønnsaker. Ned i vekt går jeg i alle fall..

__________________
Dogs like bones, men like meat.
Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 00:59   #3
kvaifaen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 22
kvaifaen er på en erverdig vei

Sv: Jeg hater grønnsaker

Ja jeg og går mye ned i vekt..
Men er veldig nyskjerrig på dette med grønnsaker.. hehe

__________________
kvaifaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 01:41   #4
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Jeg hater grønnsaker

Hvis du ikke eter grønnsaker bør du iallefall vurdere å ta spirulina og/eller hvetegress som tilskudd, i tillegg til multivitamin.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 01:49   #5
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Jeg hater grønnsaker

Hva med litt bær med fløte på til dessert, for antioksidanter?

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 01:58   #6
kvaifaen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 22
kvaifaen er på en erverdig vei

Sv: Jeg hater grønnsaker

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Hvis du ikke eter grønnsaker bør du iallefall vurdere å ta spirulina og/eller hvetegress som tilskudd, i tillegg til multivitamin.

Hva er det?

__________________
kvaifaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 01:59   #7
kvaifaen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 22
kvaifaen er på en erverdig vei

Sv: Jeg hater grønnsaker

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Hva med litt bær med fløte på til dessert, for antioksidanter?

Jeg spiser mye av det

Takk for svar alle sammen

__________________
kvaifaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 02:20   #8
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Jeg hater grønnsaker

Opprinnelig lagt inn av kvaifaen, her.

Jeg spiser mye av det

Takk for svar alle sammen

Det høres da bra ut, ser for meg at man godt kan bytte ut grønnsaker med næringsrike og karbovennlige bær som blåbær, bjørnebær, bringebær og jordbær. Det blir jo litt dyrere da. Ta multivitamin, og om du ikke hater det, så lur inn en bit paprika/tomat på osteskiven, litt salat, lag et lavkarbobrød eller forsøk å få i deg fiber med tabletter.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 07:00   #9
PrøveKanin
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 195
PrøveKanin er ny på veien

Sv: Jeg hater grønnsaker

2 ting man kan prøve:
- Kutte opp i veldig små biter
- Bake i ovn / Grille grønnsaker / Gratinere grønnsaker. Pleier å bli noe annet da ja

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no - Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 08:45   #10
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jeg hater grønnsaker

Har du prøvd å lære deg å like grønnsaker? Jeg måtte som voksen lære meg å spise fisk, det har tatt sin tid, men det går ned nå. Og grønnsaker har jo generelt mild smak i forhold til fisk.

Hva med å prøve noe så mildt som agurk i første omgang?

Små barn som skal begynne med fast føde må smake ca 30 ganger på en ting for å begynne å like en ting( noe går selvsagt på første forsøk), kanskje vi voksne skal prøve det også?

Selvsagt kan man ta tilskudd, men jeg tror det er lurt å prøve å venne seg til noen slag med grønnsaker.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 09:02   #11
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Jeg hater grønnsaker

1) Det trenger ikke å ha noe å si for vekten din. (Og det trenger ikke å ha noe å si for vektnedgangen din nå, men kan påvirke siden. Mennesker er forskjellige, men vi trenger alle vitaminer/mineraler.)
2) Grønnsaker kan ikke fullgodt erstattes av tilskudd. (Men det går, for en stund og om du spiser variert ellers - ulike former for kjøtt/frø/bær og spesielt innmat kan det gå bra veldig lenge.) Problemet med tilskudd er at de ofte gir en syntetisk eller en billig variant av vitaminen/mineralet. Ikke alle varianter tas opp like lett. Gjennom en bred, variert kost unngår man dette problemet.
3) Som andre har nevt går det an å jobbe med smak.

Skal jeg våge meg til å komme med et råd så gjør du begge deler. Du supplerer med en multivitamin samtidig som du eksperimenterer. Sett deg et mål om å forsøke en ny måte å spise grønnsaker på hver dag/annenhver dag kanskje? Det finnes mange måter å tilberede de på og de har veldig forskjellig smak, så jeg finner det rett og slett vanskelig å tro at du ikke liker noe som helst ....
Liker man ikke standard kokte, så kan man lage smørbakte, med grovsalt... Eller aubergizza. Eller tom ka gai med paprika, purre, brokkoli og selleri f.eks (og jeg "liker" ikke selleri, men litt i suppe er likevel godt)... eller løksuppe... blomkålris og jordskokkmos som tilbehør?

Uansett *tror jeg* at det er viktig å spise så bredt som mulig for mikronæringsstoffene sin del - altså pkt2. I tillegg er det visstnok vanskelig å putte antioksidanter i en pille (uten at jeg har satt meg inn i den saken) så av den grunn er det også viktig å spise "fargerikt".

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 09:05   #12
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Jeg hater grønnsaker

Signerer de to siste innleggene. Prøv å lære deg å like litt grønt! Jeg måtte også lære meg å like grønnsaker i voksen alder, og nå er jeg veldig glad i det. Jeg startet med å spise grønnsakene rå, for så å eksperimentere med ulike varianter.
Jeg tror at grønnsaker er veldig viktig for kroppen uavhengig hvilket kosthold man følger!
Lykke til

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 12:02   #13
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Jeg hater grønnsaker

Opprinnelig lagt inn av kvaifaen, her.

Jeg liker ikke grønnsaker og jeg vet at på lavkarbo er det veldig viktig med grønnsaker(og selfølgelig generelt.) Men jeg har aldri spist grønnsaker før(har smakt, selfølgelig.)

Hva har du smakt på? Ihjelkokte gulrøtter og kålrot av den beske typen?

Har du smakt smørdampet broccoli? Blomkål- og sellerirotmos? Ovnsbakte grønnsaker med passende krydder og godt smør? Jeg tror ikke noe på at du ikke liker noen som helst form for grønnsaker - det finnes jo utallige varianter!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 12:13   #14
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg hater grønnsaker

Heihei. Nå vet jeg ikke noe mer enn det du har skrevet, men synes det er veldig rart at du kan si at du ikke liker grønnsaker generelt! Grønnsaker er veldig variert i smak, konsistens, lukt osv, så jeg skjønner ikke hvordan du ikke kan like noe..?

Har du prøvd alle typer grønnsaker tilberedt på alle de ulike måtene?
Hvis du har smakt rå brokkoli er det mulig du liker den stekt eller kokt f.eks... Eller fløtegratinert eller som mos...

Sellerirot kokt i olje er en slager for folk som ikke liker grønnsaker. Blir litt som pommes frites...

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 12:22   #15
kvaifaen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 22
kvaifaen er på en erverdig vei

Sv: Jeg hater grønnsaker

Tusen takk for svar
Jeg liker agurk.. Men det er jo mest vann
Jeg har smakt på det folk putter i wokk..Salat osv.

Men jeg får bare kjøpe meg multivitaminer, begynne å lære å like det og eksprimentere.

Tenkte og lage squash lasange.. Kanskje det faller i smak

__________________
kvaifaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 12:27   #16
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg hater grønnsaker

Har du prøvd rå grønnsaker med salt på? Har du testa rå grønnsaker med cottage cheese og nok med salt, dijon-sennep og urter? Det var min første grønnsaksrett jeg kunne like: Is-salat, agurk, litt finskåret rå løk, fast tomat, hard stangselleri, litt rå gulrot og minimais for smakens skyld (søter) og 1/3 av en cottage cheese-boks. En erstatning er litt nøtter og /eller frø og lavkarbo-bær.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 12:28   #17
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Jeg hater grønnsaker

Ser at du strengt tatt ikke spør etter alternative metoder å tilberede grønnsaker på - da hadde jeg foreslått suppe, feks. Føles ikke så grønnsakete å spise en deilig glatt tomatsuppe eller blomkålsuppe.

Meen om mangel på grønnsaker kan være negativt for vekten din - det er avhengig av kroppen din og hvordan den fungerer best, egentlig. Min kropp tåler lange perioder med bare kjøtt og egg uten å savne noenting, men det er mange som ha i seg grønnsaker for å klare å gå ned i vekt, også.

Og så tilføyer jeg at jeg vet det er et strev å jobbe med å lære seg smaker - jeg har hatt årelange prosjekter selv med løk (noenlunde suksess) og avocado (det gikk bare ikke) selv. Men det er verd det, altså. Og det aller meste smaker ganske greit når man kan fløte/ostegratinere det.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 12:50   #18
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Jeg hater grønnsaker

Jeg strever med å like avokado jeg...... Tilslutt så går det. Bare IKKE gi opp. Men for å få et variert kosthold og alle de næringsstoffene som finnes i grønnsaker så bør man nesten lære seg å spise litt. Syns jeg. Og det går faktisk an. For det har jeg gjort. Likte ingenting før, men nå spiser jeg mest grønnsaker.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 12:54   #19
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg hater grønnsaker

Hei,
Bare en kjapp tur innom for å minne om den store grønnsakstråden, der finner du masse inspirasjon til ett stor utvalg av grønnsaksretter… sortert etter type grønnsak!

…vi har også egen suppetråd, hvor du vil finne ett utvalg av ulike grønnsaksupper…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 13:00   #20
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Jeg hater grønnsaker

Jeg likte heller ikke grønnsaker før, og da jeg ikke spiste grønnsaker så gikk vekta saktere ned. Men jeg begynte å lage forskjellig typer grønnsaksmos, lærte meg å like det, om man moser blomkål, sammen med smøreost og litt krydder så blir det ganske godt. Og vekta begynte også å gå fortere ned når jeg begynte med grønnsaker.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 13:21   #21
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Jeg hater grønnsaker

Du har fått mange gode råd her, og du har gått ned, så det er vel ikke et problem.

Men nå er jo kosthold mer enn vekt, det dreier seg om næring for å holde deg frisk .

Ta blod prøver for å sjekke status?!

Kanskje årsaken til at du har gått opp er at kroppen din har ønsket seg enkelte næringsstoffer?

Legg inn det du spiser på diett.no for å se hva du får i deg av næring?

En i min husholdning trodde han ikke likte noe grønnnsaker. Jeg moste inn grønnsaker i sausen, i kjøttkaker o.s.v. Han syntes maten min var veldig god

Etterhvert fortalte jeg at han faktisk spiste grønnsaker hver dag ogbhadde gjort det lenge. Nå spiser han de som ikke er most inn også....

Hva er grunnen til at du ikke liker grønnsaker. De kommer jo som nevnt av andre i mange former og kan lages på utallige måter.
Utfordre deg selv med nye retter, kanskje du egentlig liker det.

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 13:26   #22
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Jeg hater grønnsaker

Jeg måtte lære meg å like grønnsaker når jeg begynte på lavkarbo. Det var litt av et prosjekt. Men nå elsker jeg blomkål og brokkolimos. Det smaker hverken blomkål eller brokkoli
Kok en blomkål eller en brokkoli. gjerne med litt hvitløk og sjalottløk. Hell av vannet og tilsett smør, fløte og litt smøreost (tine). Salt og pepper og basilikum.

Fres sammen med en stavmikser.

Nyt til kjøtt!

Det har blitt min redning på grønnsaksfronten. Ellers klarer jeg gryteretter med varmebehandlede grønnsaker. Spiser mer grønt på besøk enn hjemme

Her er min tråd fra leeenge siden om å smake på grønnsaker. Aline og grønnsakene

Artig å lese igjen Mine favoritter nå er ikke helt det samme som de første tingene jeg begynte å like, men gøy å se fremgangen

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 13:30   #23
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Jeg hater grønnsaker

Supper også er en fin måte å lære seg å like grønnsaker på

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 16:28   #24
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Jeg hater grønnsaker

Finnes det ingen grønnsaker du liker?
jeg kan godt forstå at f.eks frossengrønnaker ikke frister, det er jo så kjedelig.
Men det finnes jo så mange ferske og gode grønnsaker og flere måter å tilberede dem på.
Selv er jeg svært glad i stekte grønnsaker.
gratinerte tomater er også en av mine favoritter

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 17:22   #25
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Jeg hater grønnsaker

Jeg synes det er litt merkelig at du sier at du ikke liker grønnsaker... Har du prøvd alle varianter og arter?? Liker du ikke fløtegratinerte poteter med ost på?? I tilfelle du kanskje gjør det er fløtegratinert sellerirot med ost på MYE bedre! Især hvis du har estragon på.

Liker du ikke pommes frites?? Da kan du lage noe lignende av sellerirot. Har du prøvd å surre løk, brokkoli og sopp sammen med bacon for så å ha rømme over??

Jeg synes du skal spesifisere litt mer hva du IKKE liker.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg hater Dolly! Sammy Ketolysekuren 4 15-12-08 22:43
Grønnsaker Hannehk Ketolysekuren 9 18-07-08 13:34
Jeg HATER mygg!!! Hjeeeeeeeeeeeelp!!! Merete A Generell ernæringsdebatt 16 14-07-06 20:11
Sukker - jeg hater deg!!! Miroslav Spis deg ned i vekt med Skaldeman 6 22-03-06 17:04
Grønnsaker Nille Type O 0 11-12-04 00:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no