Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Gjest
|
![]() Mat-På-Data spørsmål.....Jeg er flittig bruker av Mat-På-Data programmet, edt er helt genialt.... |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat-På-Data spørsmål.....
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() |
Sv: Mat-På-Data spørsmål.....Jeg bruker Mat på Data ganske mye og har nettopp sjekket forskjellene på kokt og stekt oppdrettslaks. Jeg får de samme resultatene som deg, altså at den stekte fisken inneholdet karbohydrater men ikke den kokte. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Gjest
|
Du sier noe der, med melet...... |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() |
Sv: Mat-På-Data spørsmål.....Nå har jeg vært inne på Mat på Data igjen og sjekket hvilke typer karbohydrat stekt laks skal inneholde. For 500g laks med 16g karbohydrater er forholdet slik: 15.5g stivelse og 0,5g monosakkarider + disakkarider. I tillegg står det at retten skal inneholde 1g kostfiber. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat-På-Data spørsmål.....Snodig..... jeg har aldri i mit liv brukt mel når jeg steker laks. På makrellfileter kanskje, eller sild..... men ikke laks.... Hm.... jaja hver sin smak, - kanskje det er vanlig og jeg som er litt rar ! (haren svær oppskriftsbok med masse lakseoppskrifter. Ikke EN av dem innholder hvetemel PÅ laksen
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Alder: 66
![]() |
![]() Sv: Mat-På-Data spørsmål.....Har jobba som kokk " hele livet " og har aldrig brukt mel til laks |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: vekt operert, ,,,,,,,,,
![]() |
![]() |
#8 |
Gjest
|
Signerer |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Om mat og helse (ikke bladet!) | Huldr | Fysisk og mental helse | 1 | 17-03-06 10:10 |
Usikre helseeffekter av økologisk mat | mofe | Nyheter / media | 1 | 06-02-06 01:19 |
Kopi av e-mail sendt Mat & Helse | Nille | Nyheter / media | 4 | 20-02-05 19:10 |