Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan atkinsprodukter bruker på ketolysekuren?Er det slike fy-fy søtstoffer i dem? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva med de måltidserstatterne (barene) fra Atkins?
Jeg kan ikke spise slike for da kommer søtsuget tilbake... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2006
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva med de måltidserstatterne (barene) fra Atkins?Ja, en gang i blant kan en spise en Atkinsbar, og regne med karboinnholdet i det totale den dagen. Er ikke lurt å erstatte måltider med de, men det er utrolig greit å ha i veska å spise hvis en ikke finner noe annet, eller å kose seg med når andre fråtser i f. eks. potetgull, kaker og sjokoldade, og du vil ha noe som passer bedre inn i kostholdet ditt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva med de måltidserstatterne (barene) fra Atkins?Jeg tror du kan gjøre (spise) hva som helst så lenge det ikke skjer fast. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Sv: Hva med de måltidserstatterne (barene) fra Atkins?Flott! Jeg er student, og med mappeoppgaver som eksamensform så blir det en del jobbing sammen med arbeidsgruppa (noen av oppgavene er gruppeoppgaver). Noen ganger drar det ut lenger enn planlagt, og da blir det servering. Det består stortsett i smørbrød eller baguetter med kjeks til. Ikke så enkelt å spise noen av det da nei. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Alder: 47
![]() |
Sv: Hva med de måltidserstatterne (barene) fra Atkins?Jeg spiser ca 1 sånn bar i uka. Søtsuget mitt blir ikke noe større av det takk og pris. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 59
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva med de måltidserstatterne (barene) fra Atkins?
I situasjoner der jeg ikke kan spise maten som blir servert og ikke har hatt muligheten til å ta med egen mat (kveldsjobbing etc), har jeg stukket innom en butikk og kjøpt f.eks. en pakke med kyllingvinger (sjekk karboinnholdet - noen av de nye typene har mye karber) og ost (f.eks. baby-bel ostene). Veldig grei fingermat man kan ha med. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Sv: Hva med de måltidserstatterne (barene) fra Atkins?Hadde det bare vært butikk i nærheten ja. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kan man spise lavkarbo når man bruker herbalife-shake? | lillmerete | Generell diskusjon | 17 | 29-03-10 15:53 |
En litt lengre innføring i PCOS | Albertine | PCOS og karbohydratkontroll | 1 | 27-10-08 00:03 |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |
1000 tråden!!! | HP | Livets lyse side | 1036 | 23-05-06 13:44 |