Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Ser dere Jordmødrene på NRK?

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-09-07, 14:09   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Ser dere Jordmødrene på NRK?

I kveld er det tredje episode, jeg har selvsagt fått med de to forrige. Fantastisk serie, jeg begynner å grine med en gang introen begynner, hormonell som jeg er. Gleder meg sånn til å føde, synes tiden går så seint!!

http://www.nrk.no/programmer/tv/jordmodrene/1.3380374

Gleder meg til i kveld. Dere som ikke har fått sett de to første, kan se dem på nrk nett-tv (gratis).

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 14:40   #2
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Ja!!! Utrolig bra serie.

... tårene begynner å piple hver gang en unge kommer ut ...


Sist redigert av Huldr : 19-09-07 kl 17:39.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 14:42   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Jeg tør ikke !!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 14:55   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Hehe når jeg som har født før kan si at jeg VIRKELIG GLEDER meg til å gjøre det igjen (og nei, jeg hadde ikke en mindre vond fødsel, tvert imot) så kan dere nok bare slappe av.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 14:58   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Du er heldig da, Iset!
Enkelte jeg vet om klarer seg lenge med ett barn av flere grunner....

Jeg tør altså ikke å se på fordi jeg er en sånn grineperse... Ekstrem oppussing, Lassie, ja til og med de helt forferdelige onsdagsfilmene som er så dårlige at jeg dør av skam, kan få tårene til å renne på fullt trykk her i gården

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 15:01   #6
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Det er sunt å gråte Jeg grein til og med under "Ut i naturen" i går, jeg ... det var så utrolig vakkert!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 15:07   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.


Jeg tør altså ikke å se på fordi jeg er en sånn grineperse... Ekstrem oppussing, Lassie, ja til og med de helt forferdelige onsdagsfilmene som er så dårlige at jeg dør av skam, kan få tårene til å renne på fullt trykk her i gården

Hehe sånn er jeg også, spesielt nå pga. hormonene som herjer. Men det er jo bare sunt å gråte da. Jeg gråter sjelden når andre er tilstede, men jeg sitter som regel alene og ser på Jordmødrene (mannen jobber kveld og vesla er i seng da) så da får tårene renne fritt.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 15:16   #8
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Jeg pleier heller ikke å gråte hvis det er andre til stede, så jeg foretrekker å være alene med tåreperseprogrammene mine.

På kino hender det at jeg gråter med det ene øyet bare - det som er lengst vekk fra den jeg sitter sammen med!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 18:08   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Opprinnelig lagt inn av Helen., her.

Ja kjempebra serie. Iset ser du har termin på bursdagen min.

Åh så koselig. Min pappa, som døde bare 47 år gammel i juni-00, hadde bursdag 10. april, så det hadde vært veldig spesielt å føde på den datoen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 18:15   #10
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Jeg ser! Og hadde du ikke laget denne tråden, så hadde jeg sikkert glemt den idag.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 18:21   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Hehe jeg hadde glemt det ut selv, før jeg så en tråd på snartmamma.com om det. Heldigvis kan man se det på nett-tv, men det er jo noe eget med å sette seg ned på onsdagskveldene med noe godt å spise og vente i spenning (med kleenexen klar).

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 19:24   #12
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Åååå ja... det er sååå fint Også er det på arbeidsplassen min... litt ekstra spessielt det også, mye kjente fjes

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 21:46   #13
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Når går dette da?

jeg var jo "jordmor" til tantebarnet mitt en helt fantastisk nyyydelig opplevelse ville ikke vært foruten for alt i verden!!!

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 21:55   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Når går dette da?

jeg var jo "jordmor" til tantebarnet mitt en helt fantastisk nyyydelig opplevelse ville ikke vært foruten for alt i verden!!!

Hver onsdag kl. 19.55 (står i linken jeg la ut i hovedinnlegget).
Men dere som har gått glipp av det kan se det på nett-tv.

Jeg gråt som et uvær under dagens episode. HULK!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 22:07   #15
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Så på den sammen med jenta mi på 9 år - og nå gruer hun seg til å få barn Hun syns det så forferdelig vondt ut - og det er det jo også!!

Ellers var det flott å se på - kom noen tårer ja.

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 01:12   #16
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Ja, dette ser jeg på! Har planer om jordmorutdanning om noen år, så dette må jeg få med meg.
I kveld var jeg på jobb, så jeg skal se det på nett-TV.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 11:20   #17
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Point proven; sitter og zapper, og kommer tilfeldigvis over Oprah; "Cheers to you"....
Har prøvd å klype meg hardt i neserota, men det hjelper ikke, så her renner tårene mellom små ukontrollerte hulk

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 16:52   #18
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Jeg ser på programmet, ja. Og jeg griner for absolutt alt. Klarer ikke synge "Ja, vi elsker" engang, og griner hvis noen gifter seg i en dårlig film. Godt å vite at vi er flere som har det sånn.

Det er bare det flotteste i verden å se et nytt lite barn blir født. Men mannen min stakkar, går gjerne ut av stuen av og til - han syns det blir for voldsomt. . .

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 18:53   #19
Chubby`s wife
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 25
Chubby`s wife er på en erverdig vei

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Jeg ser også på det, og i går var ikke 3-åringen (snart 4) min til å rikke. Dette skulle han se! Han fikk en søster i april, og han fikk forklart at babyer kommer ut av tissen til mamma... noe han ikke var sen om å forklare til alle som ville høre! Det ble litt flaut av og til, kan man si!
Så i går satt han trygt i pappas fang med det mest ubetalelige ansiktsuttrykk, etterfulgt av et stort smil når han så babyen!
Håper likevel jeg slipper blomsten og bien om noen år... egentlig er det jo bare helt naturlig!

Chubby`s wife er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 19:24   #20
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Ja, jeg har sett på - det er virkelig en rørende og sterk serie.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 19:50   #21
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

nå har jeg sett alle tre eps på linken... aldri i mitt liv har jeg blitt så rørt av en sånn dokumentar.. det var så ekte..... jøss.....

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 20:12   #22
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

uff jeg fikk helt skrekken jeg. Gruer meg sinnsykt til jeg skal føde igjen, grøss

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 20:13   #23
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Opprinnelig lagt inn av Chubby`s wife, her.

Jeg ser også på det, og i går var ikke 3-åringen (snart 4) min til å rikke. Dette skulle han se! Han fikk en søster i april, og han fikk forklart at babyer kommer ut av tissen til mamma... noe han ikke var sen om å forklare til alle som ville høre! Det ble litt flaut av og til, kan man si!
Så i går satt han trygt i pappas fang med det mest ubetalelige ansiktsuttrykk, etterfulgt av et stort smil når han så babyen!
Håper likevel jeg slipper blomsten og bien om noen år... egentlig er det jo bare helt naturlig!

Hehe så herlig! Min datter blir storesøster i april neste år, og jeg har ikke forklart henne hvordan babyer kommer ut av magen, men at mamma på på sykehuset og så skal doktoren hjelpe meg å få den ut. Hun har slått seg til ro med det, men for et par dager siden fikk hun se en fødsel på tv (ikke noe voldsomt) og da satt hun med store øyne. Da måtte jeg forklare litt mer, men usj det er så vanskelig. 4-åringer er jo verdens mest nysgjerrige barn og skal vite ALT i detaljer, omtrent.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 20:15   #24
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Opprinnelig lagt inn av tess81, her.

uff jeg fikk helt skrekken jeg. Gruer meg sinnsykt til jeg skal føde igjen, grøss

Åh? Hadde jeg hatt fødselsangst (noe jeg ikke har i det hele tatt) hadde jeg fått MINDRE angst av å se denne serien. Det er jo så flott, så rørende. Ja, det er jo vondt, men det er samtidig så fantastisk. Jeg gleder meg mer og mer jo flere episoder jeg ser. Spesielt den siste episoden var flott. Den viste jo at selv om man har sterk fødselsangst, går det som regel såå bra og er en så fin opplevelse allikevel.

Jeg gleder meg ihjeeeel til april. Jeg vil føde NÅ!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 20:58   #25
Chubby`s wife
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 25
Chubby`s wife er på en erverdig vei

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Overhørte en samtale guttungen hadde med farmor på telefonen i sted. Han fortalte om hva han hadde sett på tv, men så sa han: "Men farmor, det var jo ikke på Ordentlig, da!"

Chubby`s wife er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan fant dere ut hvilken filosofi dere skulle følge? Titti Lavkarbo generelt 18 24-11-06 11:58
vektnedgang og selvfølelse firth Mer enn 30 kg overvekt 55 24-07-06 13:43
hvor mange av dere bruker MCT-olja snoopygirl Kosttilskudd 22 25-04-06 23:42
Antioksidanter - bryr dere dere? mofe Generell ernæringsdebatt 8 31-08-05 08:30
hva spiser dere? Iset Induksjonen 14 29-01-04 18:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no