Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() |
WoW! Ketose virker jo ...Dette bare må deles: Jeg har de siste årene av en eller annen grunn gått gradvis opp i vekt (ca.8-10 kg) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 40
![]() |
![]() Sv: WoW! Ketose virker jo...Hei! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fremdeles på jakt etter den rette...
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2005
![]() ![]() ![]() |
Sv: WoW! Ketose virker jo ...Så bra. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Eurodiet
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: WoW! Ketose virker jo ...Ja, det er bra, sant? Vekta krabber sakte nedover og jeg er superfornøyd. Er overhodet ikke fysen, men er nok mer sulten enn det som beskrives her inne og denne ekstra energien lar også vente på seg... Men bør jeg være bekymret siden jeg egentlig ikke bør bruke ketolyse som metode da jeg ikke er mer enn 10 kilo overvektig? Alle er jo veldig klare på det her inne. Hvorfor skal egentlig ikke sånne som meg benytte seg av ketolyse? Jeg må innrømme at jeg er redd for å ødelegge noe med forbrenningen min når jeg går over til vanlig egendefinert lavkarbo.... Noen som kan hjelpe meg her? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Alt du har ønsket å vite om ketose | Nille | Atkins kosthold | 110 | 14-03-14 07:59 |
Ulikt utslag på ulike ketostix | Lubbelura | Ketolysekuren | 7 | 06-04-09 00:01 |
Motediettene virker ikke! | HP | Lavkarbo generelt | 20 | 21-12-04 16:34 |