Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Avgiftning/utrenskning?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 11-06-08, 12:33   #1
Nike
Seniormedlem

Nike sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Avgiftning/utrenskning?

Da jeg sluttet å røyke opplevde jeg det motsatte problemet av hva mange får når de stumper røyken - jeg gikk usedvanlig mye på nr 2. Jeg husker jeg undret meg over hvor i all verden alt dette kunne komme fra, for jeg spiste jo ikke mer enn før (heller mindre). Etter et par dager med hovedsaklig grønnsaker og bær og litt kylling og CC (samt kaffe, te, vann/saft uten sukker), opplever jeg nå det samme. Hvor i all verden kommer alt dette fra? Ser ut som jeg er gravid i 4. måned. Er det rett og slett kroppen som kvitter seg med gammelt slam ()?

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 13:47   #2
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Avgiftning/utrenskning?

Slik var jeg da jeg gikk gravid - jeg fikk "antidilla" på kjøtt og spiste masse salat, frukt, egg og melkeprodukter. Gikk på toalettet ofte. Og det var i lange baner, bokstavlig talt

Men jeg regner med at du ikke er gravid, så da er det vel noe i kostholdet.
Hos meg var det ikke noen opprenskningsprosess i alle fall, for det varte i ca 7-8 mnd

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 15:51   #3
Nike
Seniormedlem

Nike sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Avgiftning/utrenskning?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Slik var jeg da jeg gikk gravid - jeg fikk "antidilla" på kjøtt og spiste masse salat, frukt, egg og melkeprodukter. Gikk på toalettet ofte. Og det var i lange baner, bokstavlig talt

Men jeg regner med at du ikke er gravid, så da er det vel noe i kostholdet.
Hos meg var det ikke noen opprenskningsprosess i alle fall, for det varte i ca 7-8 mnd

Nei, jeg er ikke gravid, men det ser faktisk slik ut..

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.