Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Meny - Oslo City

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-08-08, 09:52   #1
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys
Angry

Meny - Oslo City

Nå er jeg litt sur! Jeg var der for å kjøpe vitamintabeletter og ketolysepølser nå. Jeg fant ingen Ketolysepølser, og spurte 3 stk i butikken. Alle ble helt fjern i blikket, og skjønte ingenting. Ikke viste de noe interresser for å undersøke for meg heller.
Så skulle jeg da betale 3 stk vitaminbokser, en krom-kalium, en selen-sink og en Magnesium. Tror dere ikke dama i kassa klarte å slå inn 3 x krom-kalium da. Dette er jo den dyreste boksen, så der tapte jeg 235 kroner også. Så det ikke før jeg var tilbake på jobb. Oslo City er ett stykke unna jobb, og jeg fikk selvfølgelig ikke kvittering!

Tror det tar litt tid før jeg handler der igjen. Håper Kaldbakken får pølser!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 10:13   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Meny - Oslo City

Huff, jeg skjønner ikke at butikker ikke forstår at man taper kunder med slike holdninger? Hadde jeg drevet butikk og mine ansatte oppførte seg så sløvt, hadde jeg ikke villet ha dem ansatt der særlig lenge. Service er ALT!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 10:25   #3
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Meny - Oslo City

Æsj, jeg som skulle innom der og kjøpe pølser.... Jeg får ihvertfall spørre, så skjønner de kanskje at det er flere som vil kjøpe

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 10:46   #4
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Meny - Oslo City

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Æsj, jeg som skulle innom der og kjøpe pølser.... Jeg får ihvertfall spørre, så skjønner de kanskje at det er flere som vil kjøpe

Ja, bare spør! Kanskje de til og med har. Bare at de jeg spurte ikke skjønte noe.

Jeg har i hvertfall sendt en mail med en klage. Så får vi se hva de sier!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 11:03   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Meny - Oslo City

fint du har sendt mail.
De kan finne igjen det du handlet, så det bør ikke være noe problem.
Og hvis du betalte med kort kan du ta ut betalingsinfo fra banken
og vvise dem den.

fy for en innstilling på de folka

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 11:03   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Meny - Oslo City

Det hjelper som regel å klage ja, jeg synes faktisk man har et ansvar for å klage slik at butikken kan bli bedre. På Pizzabakeren her hadde de tidligere UTROLIG dårlig service. Ansatt-gjengen bestod utelukkende av umotiverte, tyggistyggende sløve ungdommer som ikke hadde evnen til verken et smil eller normal høflighet. Jeg sendte en klagemail til ledelsen, og fikk et gavekort på pizza (ikke så veldig lavkarbo, men) og servicen ble betyydelig bedre innen kort tid, så de har nok fått en smekk på lanken.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 12:22   #7
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Meny - Oslo City

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Og hvis du betalte med kort kan du ta ut betalingsinfo fra banken

Jeg betalte med kort ja, men kvittering fikk jeg jo ikke da.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 13:33   #8
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Meny - Oslo City

Da har du jo dokumentasjon på beløpet du har betalt. Da skal de klare å finne igjen på kassa-dingsen sin hva som er slått inn på den transaksjonen. Og når du kan vise dem at du har tre bokser som er forskjellige, og de har tre like på kassa så må du jo få pengene tilbake.

Skriv inn åssen det går - så ser jeg om jeg handler der neste gang eller svinger opp på kalbakken. Samhold er styrke veitu :-)

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 13:58   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Meny - Oslo City

Nja, blir det ikke litt ord mot ord? Det er nok av folk som faktisk prøver seg på denne måten bare for å tjene penger. *erfaring fra da jeg jobbet i helsekosten*. Derfor fikk vi faktisk ALDRI lov til å gi tilbake penger uten kvittering, så jeg sa alltid fra til kunder som kjøpte for tresifret beløp at de burde ta med seg kvitteringen i tilfelle.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 14:00   #10
isola
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Innlegg: 112
isola er ny på veien

Sv: Meny - Oslo City

Meny Oslo City er en drittbutikk. Det er virkelig ikke noe mer å si om den saken..

isola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 14:18   #11
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Meny - Oslo City

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nja, blir det ikke litt ord mot ord? Det er nok av folk som faktisk prøver seg på denne måten bare for å tjene penger. *erfaring fra da jeg jobbet i helsekosten*. Derfor fikk vi faktisk ALDRI lov til å gi tilbake penger uten kvittering, så jeg sa alltid fra til kunder som kjøpte for tresifret beløp at de burde ta med seg kvitteringen i tilfelle.

Litt enig med deg der ja. Skjønner at det er noen som prøver seg. Men da jeg betalte i kassa, så var jeg litt stresset og irritert fordi jeg ikke fikk noe klart svar. Jeg betalte med kortet, men kvitteringen beholdt kassadama. Hun la den ikke ned på rullebåndet, og hun spurte ikke. Hadde hun gjort det, så hadde jeg nok tatt den med. Men slik er det når man er svett og stresset!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 14:38   #12
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Meny - Oslo City

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Nå er jeg litt sur! Jeg var der for å kjøpe vitamintabeletter og ketolysepølser nå. Jeg fant ingen Ketolysepølser, og spurte 3 stk i butikken. Alle ble helt fjern i blikket, og skjønte ingenting. Ikke viste de noe interresser for å undersøke for meg heller.
Så skulle jeg da betale 3 stk vitaminbokser, en krom-kalium, en selen-sink og en Magnesium. Tror dere ikke dama i kassa klarte å slå inn 3 x krom-kalium da. Dette er jo den dyreste boksen, så der tapte jeg 235 kroner også. Så det ikke før jeg var tilbake på jobb. Oslo City er ett stykke unna jobb, og jeg fikk selvfølgelig ikke kvittering!

Tror det tar litt tid før jeg handler der igjen. Håper Kaldbakken får pølser!

Du kan jo prøve å ta en telefon til butikken å forklare saken. Det er vel vanlig å ha kopi av alt som er slått inn på kassen.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 14:41   #13
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Meny - Oslo City

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Litt enig med deg der ja. Skjønner at det er noen som prøver seg. Men da jeg betalte i kassa, så var jeg litt stresset og irritert fordi jeg ikke fikk noe klart svar. Jeg betalte med kortet, men kvitteringen beholdt kassadama. Hun la den ikke ned på rullebåndet, og hun spurte ikke. Hadde hun gjort det, så hadde jeg nok tatt den med. Men slik er det når man er svett og stresset!

Høres ikke ut som den mest service-innstilte butikken nei.
Nå er det enkelte butikker som har sluttet å skrive ut kvitteringer automatisk pga. miljøet, man må fysisk be om kvittering selv, men da skal det stå opplyst om det på kassen, og som du sier så skrev hun jo ut kvitteringen men bare beholdt den selv, og det er jo rett og slett helt fjernt!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 15:57   #14
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Meny - Oslo City

Greit å vite at jeg ikke skal handle der når jeg reiser til Oslo.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 07:59   #15
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Meny - Oslo City

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Du kan jo prøve å ta en telefon til butikken å forklare saken. Det er vel vanlig å ha kopi av alt som er slått inn på kassen.

Ja, om jeg ikke får svar på mailen min, så skal jeg prøve å ringe.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 08:24   #16
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Meny - Oslo City

Har ikke fått svar på mailen min. Vet ikke om jeg gidder å ringe heller.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 13:49   #17
Bindi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 232
Bindi er på en erverdig vei

Sv: Meny - Oslo City

Jeg var innom der i går og kjøpte alt jeg trengte.
Alt var ok da.

Sjekket ikke pølsene da.

Bindi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Meny JESSHEIM Areola Ketolysekuren 7 03-05-08 22:59
Er dette en ok meny? Eirin Ketolysekuren 1 06-09-07 08:54
Ukes meny 1979 Ketolysekuren 9 26-07-07 14:12
Meny butikkene.. snippi Ketolysekuren 6 16-03-06 18:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no