Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 41
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hormonbaserte prevensjonsmidler og ketolysekur?Nå er jeg spent her.. Den eneste for meg "fornuftige" (i den grad de hormonbaserte prevensjonsmidlene er det for kroppen...det kan sikkert diskuteres..) prevensjonen er p-sprøyta. Legen og jeg er enige der, jeg har brukt det før og sprøyta fungerer fint, men jeg er nå spent på om jeg kommer til å få stilstand i vektnedgangen. Mange legger jo på seg av den, kommer jeg til å gå opp? Jeg leser jo i boka til Torkil, at mange med hormon-relatert overvekt vil nyte godt av lavkarbokost, så jeg håper det vil fungere selv på sprøyta. Noen med erfaringer rundt dette?
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 42
![]() ![]() |
Sv: Hormonbaserte prevensjonsmidler og ketolysekur?
Vet ikke om det blir det samme, men da jeg gikk på atkins introduksjonsdiett for et par år siden gikk jeg på p-piller fast. Disse er jo også hormonbaserte... Det stoppet meg ikke fra å gå ned i vekt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hormonbaserte prevensjonsmidler og ketolysekur?Hormonspiral har ikke vært noen hindring for meg i alle fall
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hormonbaserte prevensjonsmidler og ketolysekur?Jeg leste i en av Atkinsbøkene at for noen kan vektnedgangen stoppe opp ved p-piller. Jeg fikk ingen nedgang på vekten før jeg sluttet med østrogen. Jeg tror folk er forskjellige i forhold til dette. Det er vel egentlig bare å prøve ut å se hvordan det virker på deg, men ha i bakhodet at det kan ha sammenheng med dette hvis vektnedgangen stopper opp.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ketolysekur og CLA? | murmeluppa | Ketolysekuren | 8 | 02-06-08 00:12 |
Ny i dag på ketolysekur | supha | Ketolysekuren | 17 | 03-03-08 11:27 |
15 år og ketolysekur? | seffa123 | Ketolysekuren | 1 | 22-07-07 19:49 |