![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Noen spørsmål!Jeg har lest Nilles innlegg, som er veldig bra, men det er fremdeles noe jeg lurer på, eller som jeg trenger å få bekreftet/avkreftet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen spørsmål!Det sies at man ikke skal gå under 15 g når man er i ketose for at man skal være sikker på å få i seg nok vitaminer og næringsstoffer. Eg har selv hatt problemer med å komme opp i riktig antall karbs, men har gått ned i vekt uansett. Prøver å bli flinkere til å få i meg iallefall 15 g om dagen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen spørsmål!
Skjønner jeg deg riktig hvis jeg tror at du skal bare være i ketose en to-tre uker? Det er egentlig ikke å anbefale, ketose bør være begynnelsen på en kostholdsendring og ikke en hurtigkur. Du vil miste mye vann i begynnelsen og det vil komme tilbake når du begynner å spise "vanlig" igjen.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Har noen spørsmål, jeg ... | Gulleline | Ketolysekuren | 6 | 09-07-08 16:10 |
Ny her jeg :) Og har da noen spørsmål | Henriette23 | Ketolysekuren | 10 | 25-01-08 16:12 |
Noen spørsmål | Linnmk | Ketolysekuren | 9 | 31-10-07 09:36 |
Noen spørsmål - noen som kan svare? | Mokia | Lavkarbo generelt | 3 | 08-01-05 13:25 |