Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Jeg fikk ikke til disse Oopsie-roll's

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 30-11-08, 19:42   #1
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg fikk ikke til disse Oopsie-roll's

Jeg prøvde å lage oopsi rolls i dag. Men røra ble alt for tynn, de bare fløt ut og ble små pannekaker. Hva gjorde jeg feil?

Jeg rørte sammen eggeplommer og ost og blandet dette forsiktig inn i stivpiskede eggehviter (de var skikkelig stive)

Da jeg skulle sette topper, ble det ikke topper for den var helt flytende....

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 21:03   #2
valleygirl
Gjest

Sv: Jeg fikk ikke til disse Oopsie-roll's ...

viktig at det er store egg, mye eggehvite. Jeg bruker litt bakepulver i når jeg pisker eggehvitene. Deigen blir tynn, men ikke flytende, heller alt utover i langpannen og skjærer opp bier. Får de ikke til å heve seg sånn som jeg ser andre klarer, men de funker godt som underlag for pålegg.

Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 21:45   #3
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Nå har jeg prøvd igjen. Tok 4 eggehviter og 3 plommer, siden eggene mine er litt små.

Da ble rolls'a mye bedre, men ikke så høye som Gerd sine...

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 23:00   #4
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Man må for all del ikke røre for mye. Det blir mindre luft i røra for hver eneste runde du tar med sleiva. Heller under-rørt enn over-rørt.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ang disse Oopsie-rolls`a matitt Lavkarbo generelt 13 04-12-08 11:20
hva tror dere er "best" av disse alternativene(ang holde ketosen el ikke i helga) h.e.l.e.n.e Ketolysekuren 8 31-08-08 22:46
Tror ikke jeg fikk helt ordentlig til Ziggy sine polar-lapper Tette80 Ketolysekuren 11 25-04-07 12:54
Jeg fikk plutslig ikke så lyst på ny Passat likevel jeg ... guro Nyheter / media 9 13-12-05 20:29

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.