Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolysekuren, er det det samme som å gå på ketogen diett?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 28-02-09, 19:32   #1
Idun Kjellvik
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Tigerstaden
Idun Kjellvik er på en erverdig vei

Ketolysekuren, er det det samme som å gå på ketogen diett?

Hei, jeg er ny her.
Jeg har selv gått på ketogen diett i to omganger, ved hjelp av 4M-klinikken. det er en veldig effektiv diett. Men jeg har sklidd ut, og er nå tilbake med søthunger osv. Det å gjøre lavkarbostilen om til en "livsstil" er jammen lettere sagt enn gjort. Men man må jo bare prøve. det verste er desserter og "kaffe og kaker" som man alltid får hjemme hos folk.

Idun Kjellvik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 19:35   #2
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketolysekuren.. er det det samme som å gå på ketogen diett?

Hei og velkommen!
Ketolysekuren er en ketogen diett ja
Lykke til!

Gammel 28-02-09, 20:39   #3
Tulla 81
Medlem

Medlem siden: Mar 2008
Alder: 44
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekuren, er det det samme som å gå på ketogen diett?

Opprinnelig lagt inn av Idun Kjellvik, her.

Hei, jeg er ny her.
Jeg har selv gått på ketogen diett i to omganger, ved hjelp av 4M-klinikken. det er en veldig effektiv diett. Men jeg har sklidd ut, og er nå tilbake med søthunger osv. Det å gjøre lavkarbostilen om til en "livsstil" er jammen lettere sagt enn gjort. Men man må jo bare prøve. det verste er desserter og "kaffe og kaker" som man alltid får hjemme hos folk.

Jeg har også gått hos 4M-klinikken... Ketogen diett er det samme som ketolyse...
Hvor mye har du gått ned?
Jeg har mistet 12 kilo, men har 6-8 kilo igjen... Føler at de siste er vanskelig. Har liksom ofret mye lenge og begynner å bli lei!!!

Håper å være ferdig innen utgangen av april...

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 11:46   #4
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Idun Kjellvik, her.

Hei, jeg er ny her.

Lag Myas Cookies eller Fedons mandelkjeks (Bytt ut fruktose med sukralose eller splenda) og ta med deg på besøk. Ellers er det faktisk ikke noe problem å si "nei takk" - det blir en vane det også .

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 17:21   #5
Idun Kjellvik
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2009
Idun Kjellvik er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Tulla 81, her.

Jeg har også gått hos 4M-klinikken... Ketogen diett er det samme som ketolyse...
Hvor mye har du gått ned?
Jeg har mistet 12 kilo, men har 6-8 kilo igjen... Føler at de siste er vanskelig. Har liksom ofret mye lenge og begynner å bli lei!!!

Håper å være ferdig innen utgangen av april...

Hei, Tulla 81, Flott at du gikk ned 12 kilo!! Jeg gikk også ned ca. 12 kg. Det går tregere etter hvert. Dumt! Ja, man blir så lei av det. Hold ut!
Det tok veldig imot for meg å begynne på en 3. omgang, og har begynt på denne 3. omgangen flere ganger, og ikke klart det, men nå SKAL jeg. For jeg kom aldri helt i mål nemlig. Hold ut!! De er flinke der på 4M. Lykke til!

Idun Kjellvik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 17:25   #6
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Ketogen diett kan også være en av de andre diettene - eller? Ketogen diett henspeiler vel bare på at man går på en diett hvor man er i ketose?
Lykke til!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketogen diett - og epilepsi mofe Andre dietter 12 14-09-10 19:23
Ketogen diett for barn med epilepsi Polarlyset Fysisk og mental helse 28 01-04-09 12:19
Starthjelp til muskelbygging på en ketogen diett Chunky Trening 6 26-02-09 12:43
Er SB (fase 1) en ketogen diett? Borealis South Beach 2 28-01-07 18:54
ketogen diett lillan32 Lavkarbo generelt 3 01-12-05 00:05

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.