Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Kan noen se her?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-04-09, 00:46   #1
Slankerinna
Juniormedlem

Slankerinna sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Slankerinna er på en erverdig vei
Question

Kan noen se her?

Jeg har bestemt meg for å følge en vanlig lavkarbo diett, men spiser litt frukt.
I dag var første dagen min, og dette spiste jeg:

Frokost: Omelett med ost og skinke
Lunsj: Salat laget av salatblader,paprika agurk, tomat, fetaost, skinke og oliven
Mellommåltid:Yoghurt, et eple og litt nøtter
Middag: Lammelår med brokkoli og blomkål
Kvelds: Ei pære med vanilje kesam og litt nøtter

Ser dette greit ut??

Slankerinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Andre Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 00:47   #2
Slankerinna
Juniormedlem

Slankerinna sin avatar

Sv: Kan noen se her?

Opprinnelig lagt inn av Slankerinna, her.

Jeg har bestemt meg for å følge en vanlig lavkarbo diett, men spiser litt frukt.
I dag var første dagen min, og dette spiste jeg:

Frokost: Omelett med ost og skinke
Lunsj: Salat laget av salatblader,paprika agurk, tomat, fetaost, skinke og oliven
Mellommåltid:Yoghurt, et eple og litt nøtter
Middag: Lammelår med brokkoli og blomkål
Kvelds: Ei pære med vanilje kesam og litt nøtter

Ser dette greit ut??

Og er det noen som kan regne ut hvor mange karber jeg har ca fått i meg i dag?

Gammel 15-04-09, 09:52   #3
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Velkommen inn hit til en ny livsstil!

Det er ikke så lett å si om menyen din er grei når du ikke har noen filosofi du følger. Er det egenkomponert, så bør du sette deg godt inn i teorien(e) så du selv vet hva du bør få i deg av mat og evt tilskudd .

Hvor mange karbohydrater synes du at du skal ha om dagen? Hvis det er under 50, så bør du telle (og spise mer fett!)
I begynnelsen er det uansett lurt å veie maten din så du vet hvor mange karber de forskjellige matvarene inneholder - og hvor mye en posjon tilsvarer.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 10:37   #4
Slankerinna
Juniormedlem

Slankerinna sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Velkommen inn hit til en ny livsstil!

Det er ikke så lett å si om menyen din er grei når du ikke har noen filosofi du følger. Er det egenkomponert, så bør du sette deg godt inn i teorien(e) så du selv vet hva du bør få i deg av mat og evt tilskudd .

Hvor mange karbohydrater synes du at du skal ha om dagen? Hvis det er under 50, så bør du telle (og spise mer fett!)
I begynnelsen er det uansett lurt å veie maten din så du vet hvor mange karber de forskjellige matvarene inneholder - og hvor mye en posjon tilsvarer.

Men hvor mange karber (max) er det "lov" å spise hvis det skal telle som lav karbo?

Gammel 15-04-09, 18:01   #5
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Slankerinna, her.

Men hvor mange karber (max) er det "lov" å spise hvis det skal telle som lav karbo?

Tror det er opp til 150g om dagen alt etter hvilken filosofi man følger.
Derfor er det best å finne en filosofi som passer for en...

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har så sykt dårlig fantasi,noen som kan komme med noen tips? Aadna Lavkarbo generelt 7 16-04-10 12:05
Kan noen være så snill å svare på noen spørsmål? bobbla Dr Lindbergs 4 18-01-09 20:57
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 23:25
Noen som har noen Brød oppskrifter med lavest mulig karbo? Aadna Lavkarbo generelt 3 17-09-06 19:18
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 01:15

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.