Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 43
![]() |
Denne rockeringen og størrelseJeg hører så mange skryter av denne rockeringen, og jeg har veldig lyst å bestille meg en. Har sett på denne siden http://www.flust.no/sport-og-fritid/...gen-rockering/ |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, er ikke på tellingen for tiden.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Hvor: Østlandet
Alder: 43
![]() |
Sv: Denne rockeringen og størrelseHahaha, det gikk jo opp for meg etterhvert at det er i diameter disse ringene er 105cm o.l. Jammen godt jeg ikke er det i diameter, for ringen er jo SVÆR!! hehe.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, er ikke på tellingen for tiden.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 53
![]() ![]() ![]() |
Sv: Denne rockeringen og størrelseRockeringen e heilt fantastisk....lettere å rocke enn en ordinær, men æ blir blå på sideflesket...tar det som et tegn på at det fungere bra |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() |
Sv: Denne rockeringen og størrelseRockering er hærlig trening asså! Jeg klarer holde min oppe ganske lenge nå, men har litt rockeerfaring. Men trikset er å stå med ene foten foran ( rocker du mot høyre skal høyre fot foran og omvendt). Ellers så vil jeg bare si at øvelse gjør mester. Du blir kjent med "rytmen" etterhvert, og da blir det lettere!
Xandra - 11 kg lettere ![]() Startdato: 25.05.09 – Uke 1:-2kg, Uke 2:-2kg, Uke 3:-1kg Uke 4:-0kg, Uke 5:-1kg, Uke 6:-0kg 7-8: sommerferie fra vekta. Uke 9:-2kg Uke 10:-1kg 11:-0kg Uke 12:-0,5kg Uke 13:-0,5kg –Mål: 10kg ned nådd 24.08.09 ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - ca 30g karber daglig.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dere som driver med rockeringen | smil! | Trening | 43 | 22-06-09 21:54 |
Størrelse på porsjonene? | Selma | Dr Lindbergs | 8 | 29-01-08 17:24 |
Vannseng for alle - uanset størrelse. | Eva | Livets lyse side | 6 | 16-07-06 12:32 |
Trening for meg som er størrelse XXXL | Albertine | Trening | 11 | 11-03-05 22:04 |