Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
Veldig bekymret for ketoner i morsmelk ...Jeg fullammer og forsøker samtidig å få til en sakte/moderat vektnedgang. Har ikke telt karber så nøye, men har nok for det meste ligget rundt 50 om dagen.Men når jeg tenker meg om,har jeg nok enkelte ganger vært nede i 20, kanskje flere dager på rad. Blir jo litt ivrig, og takker jo nei til alt som inneholder karber...Fikk skikkelig hetta når det slo meg at jeg kanskje har vært i ketose, og kanskje "skadet" mitt lille gull |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg-inspirert
![]() |
![]() |
#2 |
Gjest
|
Sv: Veldig bekymret for ketoner i morsmelk...Jeg har heller ikke telt karber så enkelte dager har jeg panikkspist knekkebrød på kveldene.. |
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Veldig bekymret for ketoner i morsmelk...Jeg har da virkelig aldri hørt at det er farlig for barna å leve LCHF når man ammer |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Veldig bekymret for ketoner i morsmelk...Hei,
Måtte bare slenge på en link jeg fant her i forumet, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26045 |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ketoner i kveldsurin, men ikke ketoner i morgenurin? | Afrodithe | Ketolysekuren | 3 | 24-03-09 09:28 |
Ketoner i morsmelk? (spesielt til Torkil og andre med peiling på dette her) | Dolly | Ketolysekuren | 6 | 05-11-08 22:56 |
Parmesandip - veldig godt, veldig enkelt! | Safir | Annen mat | 0 | 13-11-07 18:26 |
Ketoner | Atkins-Anne | Atkins kosthold | 1 | 08-03-05 20:21 |