Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Trøndelag
Alder: 50
![]() |
Hva spiser dere på en sånn gjennomsnittsdag?altså jeg tenker på hva inneholder måltider? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Drammen
Alder: 38
![]() |
Sv: hva spiser dere på en sånn gjennomsnittsdag??.. det jeg på en måte brant meg på vat at jeg slavisk fulgte en oppsatt diett de første 5 dagene.. ble litt lei.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: hva spiser dere på en sånn gjennomsnittsdag??Heij... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: hva spiser dere på en sånn gjennomsnittsdag??Det er det delte meninger om. Det er det tallet som er anbefalt for damer hvis man går på ketolyse i hvert fall, men ellers er det bare et tall.
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Hvor: Drammen
Alder: 38
![]() |
Sv: hva spiser dere på en sånn gjennomsnittsdag??Jeg anbefaler at man ikke tenker for mye på akkurat det... hvis du klarer å holde deg sånn nogenlunde til det jeg skrev istad de første 3-4 dagene er du i ketose og da kan du jo begynne å leke litt med forskjellige typer mat.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: hva spiser dere på en sånn gjennomsnittsdag??syntes det er vanskelig... men er det viktig å spise 15gkarbo de første dagene? hvordan skal jeg følge med slik? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 39
![]() |
Sv: Hva spiser dere på en sånn gjennomsnittsdag?Dette med Oljen er et kjempetips! 2 shoot hver dag - å du har klart Fettkravet for dagen uten å måtte være fanatisk. Kjempetips |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 52
![]() |
Sv: Hva spiser dere på en sånn gjennomsnittsdag?For meg har det vært viktig å planlegge, nettopp fordi jeg kjenner meg selv og vet at jeg er lite flink til å variere og dermed blir lei det jeg spiser. Her inne myldrer det jo av oppskrifter så muligheten er der til å lage den beste maten EVER!! Det å lese mye om kostholdsfilosofien man skal følge er også viktig - og å lese på forumet! Lykke til! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser dere på en sånn gjennomsnittsdag?
Hvis du skal prøve ketolyse anbefaler jeg at du investerer i Torkil P. Andersens bok "Slank med ketolysekuren". På side 106 finner du bl.a. komplett menyforslag for en uke med frokost, lunsj, middag og kvelds + oppskrifter. Følger du det, blir du nok ikke lei. (Dvs. du orker sannsynligvis ikke spise all maten som er foreslått der.
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: hva spiser dere på en sånn gjennomsnittsdag??
15 g karbo er det som er anbefalt som et minimum (for damer) på ketolysekuren.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dere som kan dette; spiser dere aldri godteri? | ME-mamma | Spørsmål og svar | 27 | 02-03-09 19:36 |
Spiser jeg sånn passe? | Qudahl | Spørsmål og svar | 6 | 31-08-08 21:13 |
Dere med barn! Spiser ungene det samme som dere gjør? | Polarlys | Spørsmål og svar | 10 | 07-08-08 13:54 |
Spiser jeg sånn nogenlunde riktig? | Hedda:) | Ketolysekuren | 21 | 07-05-08 20:15 |
Hva spiser dere når dere skal kose dere? | Lisekir | Dr Lindbergs | 11 | 24-04-08 09:08 |