Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Jeg trenger hjelp

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 17-07-09, 19:32   #1
Tvillingmamma
Nytt Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Tvillingmamma er på en erverdig vei

Jeg trenger hjelp

lavkarbo e det delt opp i mangen forskjellige kurer??
eg aner ikke va jeg holder på me!! eg har lest boken skalldermann ,,men er ikke sikker på hva jeg driver på med.noen sier det og andre sier noe annet!! trenger virkelig hjelp til og gå ned 20 kilo pliiiiis noen som gidder!! til frokost hadde jeg 4 egg og bacon,lunsj salat og kjøttdeig me seters rømme ,middag løvbiff me barnese hadde oppi matfløde og masse tine smør.. + løk e dette rett og spise eller?? kan jeg ha kiwi eller noe sånt ??nøtter??
venter på et hurtig svar .....
€klem,klem€

Vedlagte bilder
Filtype: jpg vektbilde.jpg (32,6 KB, 4 visninger)
Tvillingmamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 19:44   #2
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: versåsnill og hjelp somebody!!

Du har lest boka til Skaldeman, OK, da vet du også at frukt er helt forbudt. Ikke spis frukt. Bringebær i tilmålte mengder nå og da.

Skal du følge Skaldeman, så tror jeg du skal lese boka en gang til og være sikker på hva du skal og kan spise. Ellers, med 20kg overvekt skal du i følge Skaldeman spise rundt 18g karber om dagen. Spis kjøtt med smør, fløte, ekte bearnaise saus( IKKE fra pose, det er karbobombe og er ikke bearnaise ), noe grønt til, så er du langt på vei.
Det er ikke noe som heter frokost og middag, alt kan spises til middag og alt kan spises til frokost.

Nå spiser jeg en kjøttkake av 200g kjøttdeig med muggost inni og en svær spiseskje med smør på.

Ellers kan du lage pannekaker av 2 egg og 1/2 dl fløte og spise de med smør og ost og skinke. Men obs, stek minst 2 stk av denne røra, blir de for tjukke smaker de omelett.

Du kan spise litt løk, men vei den og ikke spis masse, det er masse karber i løk!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg trenger hjelp! Millsi Lavkarbo generelt 8 05-03-08 15:51
Ny og trenger hjelp Nøtterø`-jenta Lavkarbo generelt 5 16-10-06 07:37
Trenger hjelp og råd. RAGNA Ketolysekuren 25 09-03-05 07:58

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.