Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
PaprikapulverHei! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PaprikapulverJa, det er fort gjort å glemme at krydder også faktisk som regel er laget av noe som inneholder næringsinnhold og derfor også inneholder noe slags næring selv, men krydder er jo nettopp det. Et krydder. Man bruker ikke mye av det, og jeg tror det skal være vanskelig å komme opp i mengder som teller.
Min kostholdsfilosofi: Lchf
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: PaprikapulverJa, helt klart, det med mengde er jo et veldig viktig poeng, det er jo tross alt ikke så mye man bruker. "Et par gram" paprikapulver er nok en god del mer enn hva som er normalt å krydre en rett med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PaprikapulverDet spørs om du egentlig bruker så mye som "et par gram" hver gang du lager middag med krydderet....
![]() |
![]() |
#6 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: PaprikapulverJa det var vel noe slikt jeg og kom til å tenke på. Er ikke vant med hvor mye et gram er av diverse varer, er jo stort sett ganske lite uansett hva man snakker om. Men når man snakker om krydder som skal på en matrett så er nok det en god del i overkant av hva man vil bruke ja. Alarm avblåst, men kjekt å få testet ringeklokkene |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|