Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
Radioen igår: 13 åringer skal slankeopereres!I går fikk jeg sjokk!! Igår satt jg og strikka, og hørte på radioen (P4) Og der forteller de at 120 trettenåringer skal slankeopereres |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Hvor: østfold
![]() |
Sv: Radioen igår: 13 åringer skal slankeopereres!
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: Radioen igår: 13 åringer skal slankeopereres!Ja det er jeg klar over. jg har selv blitt mobbet i barndommen og i ungdomstia fordi jg har vært stor. og det er et sårt tema, helt klart! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Hvor: Oslo
Alder: 36
![]() |
Sv: Radioen igår: 13 åringer skal slankeopereres!Jeg har ingen erfaring med folk som har blitt slankeoperert, ei heller har jeg blitt noe særlig plaget pga størrelsen min. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Sv: Radioen igår: 13 åringer skal slankeopereres!
Helt enig! Det er flere som går tilbake til det samme utgangspunktet etter en sånn operasjon.. MEN når det er sagt, så er det også mange som lykkes og oppnår gode resultater! (må ta med det positive også... ) |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Oppskrifter på drikke til 18-åringer | Fisy | Smoothies / drikke | 9 | 07-06-10 21:56 |
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? | *pippi m gutt og jente* | Lavkarbo generelt | 7 | 31-05-09 12:26 |
Svensk tv igår kveld | Engmar | Lavkarbo generelt | 1 | 02-04-07 14:07 |
Glad i musikk? Ikke fornøyd med radioen? | HP | Generell diskusjon | 1 | 22-10-05 15:40 |
Ned 0.6 kg fra igår tross fløte og cottage cheese... | cathrine | Induksjonen | 8 | 25-02-04 20:09 |