Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Matlei!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-10-09, 16:24   #1
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Red face

Matlei!

Det har nok ingenting med lavkarbo å gjøre - slik har jeg alltid vært, selv i perioder der jeg har spist ALT jeg ville ha... eller ingenting... All denne fokusen på helse og spesielt vekt driver meg snart til vanvidd... jeg tenker mat og oppskrifter nesten hele tiden, og spiser masse kjempegod mat - ikke misforstå - men jeg er LEI mat!

Sukk... "jukser" med litt lavkarbo-søtsaker - men det hjelper ikke på matleiheten det heller *ler* Tenker at det kanskje er fordi det er noe jeg IKKE egentlig kan spise - men det er jo ikke det heller på lavkarbo - hvor alternativene er så mange. Selvfølgelig - "søtsaka" kan man jo ikke tylle i seg alt av, men det finnes jo fine lavkarbo-alternativer der også...

Noen andre som har det slik? Hva gjør dere da - spiser allikevel? Lar være å spise?

Sukk igjen... trengte bare å lufte denne pittelille frustrasjonen... tror jeg må "avprogrammeres" jeg *ler*!!!

Og tickeren min lyver - jeg har gått OPP 2 kg igjen... what's the point lissom (med å spise altså - hehe - ikke poenget med LIVET altså )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 17:32   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Matlei!

Jeg blir veldig lett matlei. Faktisk kanskje mer på "vanlig" kost enn nå på lavkarbo. Kan gå i butikken en time og ikke kunne tenke meg NOEN ting derfra Før endte jeg som regel med en pizza eller noe, evt wraps. Lett og litt tørt... Nå har jeg funnet ut at det er kun to ting som hjelper. For det første må jeg ha en plan minst 2-3 dager framover. Da slipper jeg liksom å tenke. Også må jeg ha noe skikkelig krydret med jevne mellomrom, minst en gang pr uke for å kickstarte smaksløkene litt igjen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 21:21   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Matlei!

trippel-sukk... I know... planlegge planlegge planlegge Skal ta med meg tipset om litt hotte krydder innimellom. kunne godt bare "drukket" mat noen dager når jeg får det sånn - da pleier det ofte å gå over

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 21:39   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Matlei!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

kunne godt bare "drukket" mat noen dager når jeg får det sånn - da pleier det ofte å gå over

Smoothie? Suppe?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
matlei


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Matlei! Carisma Dr Lindbergs 12 27-01-11 22:25
Matlei - hva nå? Snehvit Ketolysekuren 5 30-03-09 09:35
Matlei smil! Ketolysekuren 8 13-02-09 22:01
matlei snupperella Ketolysekuren 22 22-11-06 09:29
matlei joya Dr Lindbergs 2 02-06-04 17:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no