Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Ny pers!

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-03-10, 18:43   #1
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Ny pers!

Er såååå stolt av meg selv i dag! Dro på trening uten noe mål og mening (vel, trener jo mot halvmaraton da) og stilte meg opp på mølla for dagens langkjøring - denne mnd er det 35 minutter sammenhengende på mølla. Varmet opp i 5 minutter, så 2 minutter pause, og så begynte jeg å løpe, og fikk sting i magen(!!) etter 3 steg- noe så jævlig vondt!! Har aldri opplevd det heller før, i stedet for sting i siden som man jo pleier å få var det liksom midt mellom siden og navlen, oppgjennom hele veien mot brystet- så da tenkte jeg at 35 minutter kommer ALDRI til å gå detta er jo dritvondt!! Men så kom Trond Henriksen (RBKS assistentrener eller noe slik) og stilte seg opp ved siden av og begynte å løpe og DA tenkte jeg at jeg skal nå ikke gi meg før ham i alle fall!! Så da løp jeg videre da med smertene, 40 minutter etter ga HAN seg, og da tenkte jeg : Har jeg nå klart 40 skal jeg nå klare 60...Så da sprang jeg litt til da, og har for første gang i livet sprunget en HEL time på en tredemølle Er såååå fornøyd jeg!! Persen hittil har vært 30 minutter og da trodde je jeg skulle dø!! Mye lettere denne gangen faktisk! Smertene ga seg etter ca 30 minutter og da var det bare å holde føttene i gang etter det Neste mål er 1,5 time- da begynner jeg å se lysere på halvmaratonet i september også...Var så glad når jeg var ferdig at jeg kunne kasta meg rundt halsen på alle jeg så!!

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 18:46   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ny pers!!

Så herlig

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 20:06   #3
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Ny pers!!



Høres fantastisk ut

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 20:08   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ny pers!!

Åh, det er så deilig når man kommer skikkelig i gang og bare kan løpe og løpe og løpe

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 23:04   #5
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny pers!!

Oi!! Imponerende!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 10:36   #6
Janevel
Juniormedlem
 
Janevel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 48
Janevel er ny på veien

Sv: Ny pers!

Så flink du er!!

__________________
Janevel

- - Minus 10 kilo til sommeren? - -
Janevel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 14:02   #7
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny pers!

Åhhh, tusen takk alle sammen Ble litt støl da- klarte knapt å gå opp trappene i går kveld Selv om jeg tøyde ut litt....Vondest i går kveld, begynner å ta av nå, og imorgen er det ny treningsdag, men da er det gudskjelov styrke som står på menyen Ble litt irritert på meg selv da når jeg kom til å tenke på at hadde jeg sprunget LITT til kunne jeg ha sagt at jeg hadde sprunget en hel mil, i stedet for en time....Jaja, får bli neste gang det da

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Safe å oppgi pers nr? Kayleen Spørsmål og svar 8 20-01-09 14:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no