Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

For mye fett?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-03-10, 18:10   #1
nicola
Juniormedlem
 
nicola sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: trønder
Innlegg: 15
nicola er på en erverdig vei

For mye fett?

Kan man spise for mye fett eller kan man spise ubegrenset med det? Har hørt "jo mer, jo bedre" Stusser litt på den da jeg ser dere teller fettinnholdet her inne?

Har spist en baconpakke i dag og en halvkjøttdeig med grønnsaker, ost og seterrømme...

skal lage lavkarbo pizza i kveld...

Er vel karboinntaket som er svært lite og fettinnholdet som er stort..Men er det bra?

__________________
Life is short, break the rules, forgive quickly,
kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably,
and never regret anything that made you smile
nicola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 18:19   #2
Elvi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Alder: 46
Innlegg: 48
Elvi er på en erverdig vei

Sv: for mye fett?

Går du ned i vekt?

Elvi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 18:45   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: for mye fett?

Hei,
Noen steds må jo energien komme fra og jo mindre kh dess mer fett. De to største nybegynner feilene er for lite vann og for lite fett.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 18:49   #4
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: for mye fett?

Hei,
Her er link til en tråd jeg har laget med tanke på nykommere i lavkarbo verdenen, der finner du bl.a. en tråd om hvorfor fett er viktig og en annen om hvorfor vann er viktig.

Til alle nybegynnere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 20:41   #5
nicola
Juniormedlem
 
nicola sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: trønder
Innlegg: 15
nicola er på en erverdig vei

Sv: For mye fett?

Tusen takk folkens!

ja, jeg går ned og jeg er i ketose!

I kveld har min sambo laget pizza (fra ketolyseboka) og sjokolade fromasj (funnet her)

Jeg har smakt det og det smaker NYDELIG. Håper det faller i smak hos de som ikke går på ketolyse!!

jeg tenker at, så lenge urinstixen gir farge og vekten går ned, Går det vell ann å fortsett som vi gjør?

Går jo virkelig ann å kose seg mye jo, men skjønner at om vi fortsetter med mye desserter etc hver dag, så kommer vekta til å gå opp, men vi prøver oss litt frem!

fett blir det hvertfall mye av og vann i bøttevis!!

__________________
Life is short, break the rules, forgive quickly,
kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably,
and never regret anything that made you smile
nicola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 20:48   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: For mye fett?

Sitat:

og vekten går ned, Går det vell ann å fortsett som vi gjør?

Ja

Ikke forandre på noe som fungerer

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ray Peat: Ja til mettet fett, nei til flerumettet fett Solan Generell ernæringsdebatt 37 26-08-11 14:48
Fett og proteiner ga ikke vektøkning, men det gjorde fett og sukker LenaBeatrice Lavkarbo generelt 13 11-12-09 20:10
Sukker + fett = fett, proteiner + fett = lett! grotingeling Generell ernæringsdebatt 1 11-12-09 09:25
Hvorfor forbrenner man mer fett når man spiser fett? Pelen Ketolysekuren 9 30-07-09 20:08
Sunt fett og usunt fett Princez Ketolysekuren 8 18-03-08 21:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no