Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
Billig god høy-kalori matHei, til sommeren har jeg tenkt å starte på en ny diet: Metabolic Diet |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Anabolic Diet
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
![]() ![]() |
Sv: Billig god høy-kalori matOi, hørtes skummelt ut.. Men, oljer er jo veldig næringsrikt (olivenolje f.eks) og finnes jo i mange prisklasser. Cocosa er jo litt kostbart, men veldig kaloririkt.(Kanskje delfiafett har like mye?Er jo mindre sunt enn cocosa da..) Ellers er jo nøtter veldig næringsrikt, mandler og valnøtter er jo ikke så dyrt som mange av de andre. Oliven hvis du liker det, og ost. (100g norvegia er jo ca 350kcal kjapt det) Seterrømme, majones...Fett er jo alltid en sikker vei til masse kalorier ;-) Håper det er folus på lite karbo også; Hvis ikke du skal OPP i vekt da... ;-) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billig god høy-kalori matParanøtter inneholder over 600kcal pr 100g og er de ferske er de jo også utrolig gode!
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billig god høy-kalori matEgg! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: God mat!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
En kalori er en kalori! | jvb | Generell ernæringsdebatt | 66 | 09-09-11 21:29 |
En kalori er faktisk en kalori | Chunky | Lavkarbo generelt | 36 | 14-01-10 12:34 |
Kalori-panikk! | Momsemor | Spørsmål og svar | 12 | 03-11-09 13:58 |
I alle verden! Er ikke en kalori en kalori? | Gracella | Nyheter / media | 6 | 15-10-09 09:31 |
Grafisk kalkulator til salgs! Billig, billig! | mofe | Generell diskusjon | 13 | 03-07-05 21:31 |