Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Gjest
|
Fra ketolyse til lavkarbo- Help!Hei, jeg trenger hjelp med å starte lavkarbo diett. |
![]() |
![]() |
#3 |
Gjest
|
Sv: Fra ketolyse til lavkarbo- Help!!Men jeg tenker bare sånn generelt, skal jeg spise sunnere og holde meg til en grense på karbs?får å gå ned? |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Fra ketolyse til lavkarbo- Help!!Gratulerer med flott resultat. Jeg er fortsatt på tur ned i vekt, så jeg har ikke så god peiling på lav karbo generelt, men jeg kan råde deg til å låne bøker på biblioteket/lese bøker om lav karbo. Jo mer kunnskap du har jo lettere blir det å velge hva som passer for deg. Boka Bedre uten brød kan være et godt utgangspunkt, men det finnes mange retninger som kan være greie å leve med. Fedon får jo også mye skryt av mange, men for meg er ikke middelhavskost noe jeg ønsker meg. Det er smak og behag hva som passer for den enkelte. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LKHF
![]() |
![]() |
#5 |
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Fra ketolyse til lavkarbo- Help!Atkins har en metode for gradvis opptrapping av karbohydrater. Den ser du på atkins.com. Når du vil spise mer karbohydrater må du kutte ned på fettet, fordi disse er de vi kan velge mellom som energikilde. Protein kan du innta samme mengde av fordi det er en mengde som beregnes utfra ønsket vekt. Det høres ikke ut som du har lest nok om dette. Du skal fortsatt spise deg mett, men ikke overmett, når du er sulten ,men ikke før eller utenom. Ja, du kan spise dent etc. Mengde varierer fra person til person så du må beregne utfra din kropp og kjenne etter hva som er rett for kroppen din. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fra ketolyse til lavkarbo- Help!Det er anbefalt å øke karb-inntaket med 5 gram i uka til du ikke lengre går ned - men kanskje begynner å gå litt opp. Opp mot 73 gram karbo pr dag sier Lutz du kan spise før du må tenke på fettinntaket. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fra ketolyse til lavkarbo- Help!Hei, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Gå fra ketolyse-lavkarbo | nokia90 | Ketolysekuren | 2 | 21-04-10 14:18 |
Forskjell på ketolyse-kur og lavkarbo? | jente20 | Spørsmål og svar | 15 | 12-02-10 15:06 |
Lavkarbo - ketolyse | zee | Ketolysekuren | 3 | 24-02-09 13:25 |
Lavkarbo iskrem, går på ketolyse... | Superslimithink | Spørsmål og svar | 2 | 18-09-08 19:22 |
Ketolyse/lavkarbo og sykluser | Csilla | Ketolysekuren | 8 | 11-07-07 15:44 |