Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Har noen spørsmål

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-05-10, 21:04   #1
mamman til luca
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2010
mamman til luca er på en erverdig vei

Har noen spørsmål

Hvor mye er normalt og etterhvert gå ned i vekt i uken?

Er det sånn at karbohydratene i f.eks brokkoli blir "borte" pga fiberinnholdet? At man trekker fiber fra karber..

Jeg er veldig glad i te med en natreen-sukett og en fløteskvett.
Er det for mye hvis jeg får i meg så mye som en dl kremfløte om dagen? Er aldri mere enn det da..

Og hvis jeg f.eks skal lage litt krem, kan jeg løse opp en sukett i litt vann og blande i fløten for å få den søt?

Blir veldig glad for svar av dere som har peil

Feit og FABULOUS!!!
mamman til luca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 00:04   #2
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Har noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av mamman til luca, her.

Er det sånn at karbohydratene i f.eks brokkoli blir "borte" pga fiberinnholdet? At man trekker fiber fra karber..

Jeg er veldig glad i te med en natreen-sukett og en fløteskvett.
Er det for mye hvis jeg får i meg så mye som en dl kremfløte om dagen? Er aldri mere enn det da..

Og hvis jeg f.eks skal lage litt krem, kan jeg løse opp en sukett i litt vann og blande i fløten for å få den søt?

Blir veldig glad for svar av dere som har peil

Nei, i Norge er karbene fra fiber allerede trukket fra.

1 dl fløte er ca 2,5 karber. Du må ta de med inn i regnskapet ditt.

Jada, men prøv uten også. Du vil bli overrasket over hvor søt fløten er etterhvert.

Det er individuelt og kommer bl.a an på hvor mye overvekt du har. Jo nærmere normalvekten du kommer, jo vanskeligere kan det bli.
Anbefalt vekttap uansett slankemetode er max ca 1/2 kg i uken, men dette vil variere.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 09:03   #3
mamman til luca
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2010
mamman til luca er på en erverdig vei

Sv: Har noen spørsmål

Nais Tusen takk for svar

Ha en strålende 17mai

Feit og FABULOUS!!!
mamman til luca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen være så snill å svare på noen spørsmål? bobbla Dr Lindbergs 4 18-01-09 19:57
Noen spørsmål I-fix Spørsmål og svar 5 27-08-08 18:08
Har noen spørsmål, jeg ... Gulleline Ketolysekuren 6 09-07-08 16:10
Noen spørsmål Tussa Ketolysekuren 24 22-03-08 01:50
Noen spørsmål - noen som kan svare? Mokia Lavkarbo generelt 3 08-01-05 13:25

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.