Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Angrefrist på mobilkjøp

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-06-10, 12:45   #1
smiley75
Juniormedlem

smiley75 sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Vestlandet
Alder: 49
smiley75 er på en erverdig vei

Angrefrist på mobilkjøp

Hei, håper noen kan hjelpe meg, jeg fikk meg ny mob tlf i går, men denne er jeg skikkelig misfornøyd med, alt går tregt og er uoversiktlig. Har ikke ringt med den. Hvilke muligheter har jeg for å returnere tlf?

smiley75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 12:51   #2
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Angrefrist på mobilkjøp

Hei,
Her finner du informasjon om Angreretten

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 12:57   #3
smiley75
Juniormedlem

smiley75 sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Vestlandet
Alder: 49
smiley75 er på en erverdig vei

Ja har lest på denne siden, men det gjelder kun varer som er kjøpt utenfor fast utsalgssted. Har forsøkt å søke opp, men finner ikke så mye informasjon. Kanskje noe under reklamasjon? Går jo på misfornøyd med varen...

takk for svar uansett

smiley75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 13:04   #4
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Jeg leverte inn min moblitelefon et par måneder etter at jeg fikk den i julegave(!).
Det viste seg at jeg ikke hadde fått videreført abbonementet mitt slik selger hadde påstått at det skulle. Jeg var heller ikke fornøyd med telefonen.
Den var kjøpt hos Expert, og alt jeg måtte gjøre var å levere den tilbake, jeg er ikke sikker på om jeg trengte kvittering, men jeg hadde esken.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 13:14   #5
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Hos en del forhandlere får du byttet dersom du ikke har overskredet et visst antall ringeminutt, sms, mms, foto osv.

Synes uansett at du burde gå tilbake og snakke med forhandler om de problemene du har snarest mulig. Du kan jo muligens ha fått en "mandagstelefon", det hender jo det. Bare vær litt ydmyk og foklar problemene, ikke bli sint før du må hehehehe

Ellers lurer jeg på hvilken tlf du har, kan jo være at den trenger software oppdatering for å funke optimalt. Er ikke unormalt det.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 20:06   #6
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Absolutt ALT som er kjøpt over nett har du angrefrist på...

Og det skal følge med et skjema du skal fylle ut i tillfelle at du angrer deg...

Gammel 22-06-10, 21:50   #7
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Hvor er mobilen kjøpt? Vet at hos elkjøp gjelder ikke 30 dagers retur"rett" på mobil ihvertfall....

Som andre sier - angrefristen gjelder kun varer kjøpt på nett/messe. Ellers har butikkene vanligvis egne regler.

Kan jeg spørre hvilken telefon det er? Hvis den er treg kan du jo prøve å reklamere på den...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.