Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2009
![]() |
Ketolyse eller generell lavkarbo...? En del spørsmål..Jeg går foreløpig på ketolyse, men vi har en slags plan om å få et til barn. Har to fra før, men foreløpig har det ikke skjedd enda etter 7 mnd, men det kommer vel.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: En dag om gangen. Prøver å ta de rette valgene...
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketolyse eller generell lavkarbo...? En del spørsmål..Jeg ville i hvert fall ikke spist noen lettprodukter, så ikke gå over til det. Nå er det svært forskjellig hva de enkelte leger/personer bak de ulike diettene sier. Ketolyselegen sier vel at man skal spise mindre fett jo mer karbo man spiser, mens andre igjen sier det ikke spiller noen rolle så lenge du holder deg unna for MYE karber osv.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketolyse eller generell lavkarbo...? En del spørsmål..Mange mener at du ikke trenger å redusere noe særlig på fettet før du spiser mer enn ca 70 gram karbo om dagen (Lutz, bedre uten brød).
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fra ketolyse til generell lavkarbo... | *pippi m gutt og jente* | Lavkarbo generelt | 2 | 13-05-10 21:16 |
Slavisk ketolyse eller lavkarbo? | karinord | Spørsmål og svar | 6 | 11-10-08 13:17 |
Ketolyse vs. generell lavkarbo | Sense | Ketolysekuren | 2 | 14-07-08 18:43 |
Ketolyse eller lavkarbo | Fideline | Spørsmål og svar | 8 | 29-05-08 12:32 |
Dere som går ned i vekt på generell lavkarbo, eller egenkomponerte varianter | Calvin | Lavkarbo generelt | 7 | 20-04-08 11:19 |