Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Restaurant med lavkarbomat i Oslo

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-02-05, 15:56   #1
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Restaurant med lavkarbomat i Oslo

Er det noen som har tips til restaurant i Oslo som har relativt fornuftig mat sett i et lavkarboperspektiv?

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-02-05, 16:37   #2
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

eeh.. mitt beste tips blir en matbutikk med salatbar... som også inneholder kjøtt...
hmm... vet ikke om noen andre?
evnt restauranter som serverer gourmetmat. der er det ihvertfall ikke så mye ris og poteter

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-02-05, 16:43   #3
Mila
:)

Mila sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Det GÅR jo an å spørre om å bare få kjøtt og salat/grønnsaker... ikke noe porteter, ris eller pasta? Og uten saus også kanskje?? Eller sånn ett sted der du betaler og så forsyner du deg selv med det du vil ha... det går også an

Gammel 05-02-05, 17:23   #4
bare*mej
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: osloområdet ja..
bare*mej er på en erverdig vei
Lightbulb

tapasbar

jo faktisk, jeg har et lite tips. San Leandro tapasbar ( ligger 50 meter unna vika terasse) er perfekt. tapas er masse småretter, slik at du selv kan kombinere din egen meny, og da kan du bestille masse kjøtt uetn poteter/ris til, uten at noen ser rart på deg. dessuten tilbredes alt i olivenolje. gode priser!!

nam

bare*mej er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, litt Atkins Svar med sitat
Gammel 05-02-05, 18:06   #5
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av bare*mej

jo faktisk, jeg har et lite tips. San Leandro tapasbar ( ligger 50 meter unna vika terasse) er perfekt. tapas er masse småretter, slik at du selv kan kombinere din egen meny, og da kan du bestille masse kjøtt uetn poteter/ris til, uten at noen ser rart på deg. dessuten tilbredes alt i olivenolje. gode priser!!

nam

Morsomt! Det er faktisk dit vi egentlig har tenkt oss..... dersom vi får bord.... for de tar ikke i mot bestillinger for grupper under 6.

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-07-06, 20:52   #6
Fridolina
Seniormedlem

Fridolina sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 45
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Restaurant med lavkarbomat i Oslo

Va med steake house?? man bestiller vilket kjøtt man vill ha,och man plukker sallat/grønnsaker fra en buffé...

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 11:28   #7
Dorothy
Medlem

Medlem siden: May 2005
Dorothy er ny på veien

Sv: Restaurant med lavkarbomat i Oslo

Jeg var i Oslo i helgen, og da gikk vi på en salatbar på Oslo City. Man kunne velge mellom flere forskjellige, blant annet en med oliven og fetaost, som jeg tok. Det fulgte med enten grov eller fin baguett, men denne går det jo an å la ligge.

Dorothy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg (Lavkarbo) Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58
Frokostproblemer.. THE Atkins kosthold 14 20-01-05 23:16

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13.