Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Skal kjøpe badevekt - noen tips?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-09-10, 00:53   #1
kake
Juniormedlem
 
kake sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 17
kake er på en erverdig vei
Question

Skal kjøpe badevekt - noen tips?

Jeg begynner på lavkarbo iløpet av helgen og trenger en badevekt. Noen tips til en relativt billig men bra modell? Jeg har aldri kjøpt eller eid en vekt før og vil være sikker på at jeg faktisk vet nøyaktig hva jeg veier når jeg begynner, siste veiing er over en måned siden og jeg vet ikke engang om badevekten jeg brukte da var nøyaktig.

__________________


kake er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under utprøving Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 09:47   #2
oNora
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 47
Innlegg: 41
oNora er på en erverdig vei

Sv: Skal kjøpe badevekt - noen tips?

Jeg har også vært på jakt etter badevekt, og tror jeg ender opp med denne til kr. 299 + porto.
Så på samme vekta på min nærmeste Elkjøp, og der kosta den (hold deg fast) 599,-, tydeligvis store prisforskjeller ute og går. (Elkjøp på nett: 399,- + evt. porto)

__________________


oNora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 11:05   #3
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skal kjøpe badevekt - noen tips?

Jeg har den badevekta fra OBH-nordica som er anbefalt over, bare med et litt mer japanskinspirert mønster. Den funker veldig bra for meg. Er forøvrig bare tull å kjøpe disse dyre badevektene som skal gi deg en "kroppsanalyse". De holder ikke mål. Man må gjøre det med en profesjonell maskin. Bare sånn at du ikke tror du kjøper noe dårlig ved å kjøpe en badevekt som kun viser kilo, hehe

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 18:40   #4
kake
Juniormedlem
 
kake sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 17
kake er på en erverdig vei

Sv: Skal kjøpe badevekt - noen tips?

Da var OBH innkjøpt og jeg fikk meg en positiv overraskelse, jeg veide ca 5kg mindre enn jeg trodde. Jeg tittet meg i speilet men jeg var likevel ikke blitt synlig slank . Det kommer forhåpentligvis til å forbedre seg snart.

Det eneste negative jeg har å si om vekten er at jeg måtte veie meg 4-5 ganger før den "stabiliserte" seg, selv om jeg hadde føttene plassert relativt "likt". Det er mulig at det vil gå seg til etterhvert. Har også litt dårlig plass så jeg er nødt flytte den når den ikke er i bruk selv om de anbefaler at den står samme sted.

__________________


kake er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under utprøving Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gode tips til lavkarbo mat man kan kjøpe ute? lise85 Spørsmål og svar 11 31-07-10 01:47
Noen som har tips om hvilke lavkarbovarer jeg bør kjøpe i Sverige? gamlasnyeliv Lavkarbo generelt 10 18-02-10 00:27
Tips til hva jeg burde kjøpe i sverige? Skrulla86 Ketolysekuren 7 08-01-10 13:19
Tips om badevekt? mcfrogner Generell diskusjon 12 09-08-09 22:48
Skal til Svergie, noen tips? Ista Ketolysekuren 9 21-08-08 17:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no