Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Spark meg bak er du snill!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-10-10, 18:35   #1
only39
Medlem
 
only39 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drøye hundre meter over havet, en drøy time fra Oslo.
Alder: 52
Innlegg: 101
only39 er på en erverdig vei
Exclamation

Spark meg bak er du snill!

Ja, jeg trenger sårt et spark bak her nå, i dag er jeg så sinnsykt fysen og det eneste jeg tenker på er Maarud Potetgull med paprika og Freia Melkesjokolade!
Får sånne teite tanker, som så mange andre sikkert også har hatt, som:
Jeg kan jo bare drite i dette nå, og heller bare telle kalorier hver dag,
eller; Det kan da ikke gjøre noe om jeg spiser litt potetgull i kveld og ser en film med kjæresten min, bare jeg innhenter meg igjen i morgen?, eller; Du klarer ikke dette her du, nok en gang, når skal du innse at du bare må godta deg selv som du er? eller; Stakkars meg som aldri skal spise tortillalefse til taco'n igjen, aldri spise smågodt og aldri spise is med masse sjokoladesaus!! Eller: Det er jammen godt jeg ikke har lagt meg ut med navn, for det er i alle fall ingen som vet hvem jeg er!
MEN så er det jo en stemme inni meg som sier: Vær så snill, vær god med deg selv, ikke gi etter nå, du VET jo at du har og får det bedre uten Maarud, Freia, Nidar og Kims i livet ditt!!

Det blir som å ha djevelen på den ene skulder'n og selveste godheten på den andre, bare det at djevelen har så sterk stemme, det har den jo alltid hatt!
JEG TRENGER ET SPARK BAK!

Og, mener å huske noe om noen M'r som skulle være lurt å ta stilling til og praktisere for å nå mine mål, hvor er de eller, hva var de??

SPARK MEG BAK!!

Ydmykt, takk på forhånd!

__________________
only39
Journalen min! Eller du kan se bilder på www.lavkarbotest.blogg.no
Start:4okt.10 92.4, 92,91,90,89,88,87,86,85,84,83,82,
81,80,79,78,77,76,75,74,73,72
only39 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysestart med lavkarboliv som mål! Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 18:39   #2
Helene M
Medlem
 
Helene M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 421
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spark meg bak er du snill!!

*Sparke baken til only39*

__________________
Min ticker

Samboeren sin ticker


Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 18:40   #3
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spark meg bak er du snill!!

Husk de tre TTT; ting tar tid?

Er du fysen, så hiv innpå en neve nøtter (= få karber, men med magnesium og sunt fett), og/eller sukkerfri sjokolade.

Har du god tid og er flink på kjøkkenet: lag deg smash av baconcrisp og kokosa (oppskrift på forumet), eller bak ei pavlova (marengskake) med krem og bær. Den er sykt god!

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 18:43   #4
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Spark meg bak er du snill!!

Hei,
Æ’kke så flink til å sparke folk bak så jeg tenkte jeg bare skulle be deg sjekke om du får i deg nok fett i løpet av dagen. Min erfaring er nemlig den at får jeg i meg nok fett så fyser jeg ikke på noe.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 18:45   #5
stinemora
Medlem
 
stinemora sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bøfjorden
Alder: 40
Innlegg: 70
stinemora er på en erverdig vei

Sv: Spark meg bak er du snill!!

Hold on be strong! Tenk så lei deg du blir etterpå viss du skeier ut

__________________


stinemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 18:46   #6
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Spark meg bak er du snill!!

Spark nr. 1

Opprinnelig lagt inn av only39, her.

Det kan da ikke gjøre noe om jeg spiser litt potetgull i kveld og ser en film med kjæresten min, bare jeg innhenter meg igjen i morgen?

Sånn har jeg hatt det (og gjort) helt siden nyttår 2010. Resultat: 6 kilo pluss!
Så hvis du egentlig ikke vil gå ned i vekt, så er det bare å ta potetgull og sjokolade!

Spark nr. 2

Opprinnelig lagt inn av only39, her.

Stakkars meg som aldri skal spise tortillalefse til taco'n igjen, aldri spise smågodt og aldri spise is med masse sjokoladesaus!!

Jo, selvfølgelig skal du få spise dette igjen, bare ikke akkurat nå!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 18:48   #7
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Spark meg bak er du snill!!

Hva med osteskiver med paprikapulver, passe nucet i microen?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 18:49   #8
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spark meg bak er du snill!!

Ser de andre er MYE klokere enn meg. Jeg er enig med arnakristin: få i deg nok fett! - og se for deg hvor mye lettere alt blir, og hvilken personlig seier det er bare du klarer å la være å spise godteri!!

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 18:49   #9
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Spark meg bak er du snill!!

haha! jeg er AKKURAT som deg og tenker akkurat det samme.Pleier å glefse i meg noen cavalier sjokolader når det er som verst..tåler ikke maltitol så i tillegg til magasjau, mister jeg noen hundre gram dagen derpå

Tenker litt sånn at det kan da ikke skade så jæævlig å gå på en sjokoladesmell en gang i måneden..jeg sliter skikkelig med det og vil faktisk ikke leve et liv uten sjokolade..derfor er jeg nøye på at jeg er N-A-Z-I i hverdagen og heller kan tillate meg en smell innimellom, men aldri over tid...før, hvis jeg gikk på en smell, kunne denne fort vare i 3 uker..men nå har jeg èn kveld, max to hvis det er en happening. så er det rett tilbake i naziluka. Og det funker..selvom jeg kansje går ned litt tregere enn resten pga disse smellene...men jeg bare MÅ ha sjokolade iblandt. Livet er faktisk ikke verdt å leve uten...og da regner jeg heller dobbelt så lang tid på å komme meg ned dit jeg vil istedetfor å stresse med det..det gjør det også enklere å gjøre dette til en livsstil. Jeg kommer til å leve som dette selv når jeg er "ferdig"..istedetfor å ha nektet seg alle godiser i lang tid, endelig blitt komfortabel med vekta også gå på en smell som er nesten umulig å stoppe..

merkelig nok har jeg mandager som sånn 'fysen'-dag..logisk..

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 18:50   #10
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Spark meg bak er du snill!!

Dette var forøvrig en jævlig dårlig kick in the butt... men, jeg er svak.

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 18:54   #11
erruslank
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 86
erruslank er på en erverdig vei

Sv: Spark meg bak er du snill!!

Gjør ting for å avlede deg. Les en spennende bok, spill Nintendo, ha sex, ta armhevninger... Ja. Dårlige forslag, men men. Du skjønner poenget. Er nok ikke det beste å tilfredstille "fysen" vha mat, men heller bedre å plassere den i en skuff i et kott. Klarer du å ignorere den lenge nok vil den til slutt ikke orke å snike seg ut av skuffen sin igjen.

Lykke til!

erruslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, sånn ca :) Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 18:58   #12
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Spark meg bak er du snill!!

Hei,
Tacolefse – edel lavkarbere bruker Mama Lupes, http://www26.netrition.com/mama_lupe...llas_page.html

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 19:01   #13
Nero
Medlem
 
Nero sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 55
Innlegg: 286
Nero er på en erverdig vei

Sv: Spark meg bak er du snill!!

Være flink jente nå, finn noe i skapet som kan stoppe hungeren etter sjokolade.

Jeg pleier å ta 3-4 ss rømme med bittelitt søtning i samt en kopp kaffe med en fløteskvett Da forsvinner suget.

Husk, vi er flere som heier på deg og følger med deg i http://lavkarbotest.blogg.no/

__________________


VELKOMMEN TIL MIN JOURNAL
Nero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse 6 mnd - nå Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 19:11   #14
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Spark meg bak er du snill!!

Opprinnelig lagt inn av only39, her.

Og, mener å huske noe om noen M'r som skulle være lurt å ta stilling til og praktisere for å nå mine mål, hvor er de eller, hva var de??

SPARK MEG BAK!!

Ydmykt, takk på forhånd!

*SPARKER*

Og tenkte at de M'ene du snakker om ikke har mange farger og kommer i en pose, men faktisk er M'ene som i MUP; Min Ultimate Plan!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 19:11   #15
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Spark meg bak er du snill!!

Lag deg litt ostechips..og i morgen er det en ny dag..og da er du sikkert veldig glad for at du ikke gikk på en smell i dag

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 19:35   #16
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Spark meg bak er du snill!!

Den eneste måten å bli kvitt den lille djevelen din er slutte å fore den.

Du er på sukkeravvenning og har ingen god grunn til å synes synd på deg selv
*sparke*

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 19:39   #17
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Spark meg bak er du snill!!

*spark* :d

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 19:46   #18
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spark meg bak er du snill!!

Opprinnelig lagt inn av only39, her.

Freia, Nidar og Kims!!

Oh my!!!

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 20:07   #19
Rosekinn
Medlem
 
Rosekinn sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 43
Innlegg: 76
Rosekinn er på en erverdig vei

Sv: Spark meg bak er du snill!!

veit akkurat hvordan den følelsen er ja! det eneste som funker for min del er å rett å slett gjøre noe annet.. å tenk at det går over! ta en varm dusj, smør deg inn med god bodylotion, gå en koselig kveldstur alene eller med noen du er glad i, finn noe annet å gled deg over! Let hvis du må

Rosekinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 20:26   #20
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Spark meg bak er du snill!!

Sparker deg i retning av oppskriftsdelen av forumet, jeg .

Hvis du er fysen, så har du nok spist for lite, men hvem sier at man ikke kan spare litt av dagens mat til en god film?? Og da kan man lage myyyye godt!! Potetgull og melkesjokolade smaker ikke like godt som du tror det gjør etter en stund, det er bare smaksløkene våre som er begravd og bedøvd etter lang tids feilforing.

Kutt opp grønnsaker du liker å spise og lag en god rømmedip.
Spekemat og rømme
Ostekjeks og mere ost
Salamiskiver med en osteskive på som nukes lett i mikro eller i stekovn/i panne til osten smelter litt...
Mulighetene er mange -og mye bedre enn sjokkis og potetgull. Det er bare en vanesak

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 20:37   #21
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Spark meg bak er du snill!!

Vil du høre min personlige mening basert på min erfaring som slanker hele mitt liv fra tenårene? Med en eneste gang du gjør en matvare ulovlig og sier at dette kan du aldri spise mer, dette kan du ikke spise, dette er forbudt, etc, så kommer du til å gå på en sprekk og/eller ikke klare å fokusere på det du skal.

Det finnes ikke en matvare, godis eller noe som er ulovlig for meg å spise. Jeg kan spise sjokolade om jeg vil. Jeg kan spise vaniljekrem om jeg vil, eller bløtkake om jeg vil. Men jeg bare velger å la det være i dagliglivet. Har jeg fryktelig lyst på sjokolade på en helt vanlig tirsdag og finner meg selv på sjokkohylla på rema med en stratos i hånda så spør jeg meg selv om jeg virkelig har lyst på den og om jeg virkelig trenger den. Jeg spør meg også om det er så godt at det er verdt det, og guess what, godterier ER IKKE så veldig godt, egentlig..om man gidder å kjenne etter når man spiser

Fett hjelper, masse fett=null søtsug etterhvert, men klart det tar tid å avruse flere tiår med sukker i kroppen, så litt ille er det nok, og det er jo alltid verst sånn rundt dag 2 eller 3, derfor slanker mange seg mellom frokost på mandag og middag på tirsdag

Potetgullvariant? Kjøp en squash, del den i skiver, tørk den litt og krydre den litt fr du ovnssteker den. Smaker mye bedre enn pottis

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 21:03   #22
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Sv: Spark meg bak er du snill!!

NEI du må ikke gi deg nå only 39, stå på, du klarer det vettu kan du ikke kose deg med litt baconcrisp, litt 70%sjokolade eller litt pisket krem med noen bringebær og nøtter, gjør det innimellom jeg å....og vekta går fortsatt nedover
Når du får lyst på noe du ikke skal spise nå, finn på noe, gå ut en tur, gjør litt husarbei el. du finner alltids noe som hjelper, men ikke gi deg, vi støtter deg vi

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 21:19   #23
only39
Medlem
 
only39 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drøye hundre meter over havet, en drøy time fra Oslo.
Alder: 52
Innlegg: 101
only39 er på en erverdig vei

Sv: Spark meg bak er du snill!!

Opprinnelig lagt inn av Helene M, her.

*Sparke baken til only39*

AUU!! Men det hjalp litt!

__________________
only39
Journalen min! Eller du kan se bilder på www.lavkarbotest.blogg.no
Start:4okt.10 92.4, 92,91,90,89,88,87,86,85,84,83,82,
81,80,79,78,77,76,75,74,73,72
only39 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysestart med lavkarboliv som mål! Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 21:21   #24
only39
Medlem
 
only39 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drøye hundre meter over havet, en drøy time fra Oslo.
Alder: 52
Innlegg: 101
only39 er på en erverdig vei

Sv: Spark meg bak er du snill!!

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Husk de tre TTT; ting tar tid?

Er du fysen, så hiv innpå en neve nøtter (= få karber, men med magnesium og sunt fett), og/eller sukkerfri sjokolade.

Har du god tid og er flink på kjøkkenet: lag deg smash av baconcrisp og kokosa (oppskrift på forumet), eller bak ei pavlova (marengskake) med krem og bær. Den er sykt god!

Smash må jeg få prøvd meg på, må bare håpe den siste velassorterte butikken her i byen har cocosa.
Sukkerfri sjokolade har jeg ikke men tror jeg har godt av å ikke få sjokoladesmak ennå.
TTT JA, ting tar tid. og i mitt tilfelle, som fint klarte mellom en halv og en kilo sjokolade, DAGLIG så må jeg vel regne med sånne dager ... i starten!

__________________
only39
Journalen min! Eller du kan se bilder på www.lavkarbotest.blogg.no
Start:4okt.10 92.4, 92,91,90,89,88,87,86,85,84,83,82,
81,80,79,78,77,76,75,74,73,72
only39 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysestart med lavkarboliv som mål! Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 21:23   #25
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Spark meg bak er du snill!!

cocosa har de på helsekosten

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger ett realt spark i ...! annemarta Spørsmål og svar 0 09-07-08 05:02
Trenger et spark bak.... guro_no Ketolysekuren 2 20-11-07 15:29
Spark bak! 01jun07 Generell diskusjon 2 21-08-07 17:14
Jeg bestiller et spark i baken! mam Generell ernæringsdebatt 8 06-01-05 01:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no