Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ny her.

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-10-10, 23:49   #1
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Ny her.

Hei,jeg er ny her.Jeg skal prøve å gå ned rundt 8kg.For 6 år siden gikk jeg ned over 40 kg med ingers rugbrød kaloritelling og trening,det gikk bra det.Nå løper jeg og trener veldig mye,har egentlig holdt vekta,men det har smyget på seg ca 8 kg på lengre tid.Klarer ikke å ta di av,så ble nyskjerrig på lavkarbo.Holdt på 1 uke nå og 2 kg nedføler meg mett hele tida,noe jeg ikke alltid gjorde med kaloritelling.Jeg ligger på rundt 30 karb.i døgnet,og er i ketose(tok stiks).Tar gjerne mot gode råd,det er mye å sette seg inn i.Jeg er foresten avhengig av tyggis,men ser xylitol ikke er annbefalt.kan jeg bruke litt av det?Bra forum

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 23:57   #2
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny her.

Hei,
Velkommen hit på forumet…
Vedrørende xylitol, les denne
Ett greit sted for å starte å lese seg opp her på forumet
Til alle nybegyn nere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 23:59   #3
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Hei,jeg er ny her.Jeg skal prøve å gå ned rundt 8kg.For 6 år siden gikk jeg ned over 40 kg med ingers rugbrød kaloritelling og trening,det gikk bra det.Nå løper jeg og trener veldig mye,har egentlig holdt vekta,men det har smyget på seg ca 8 kg på lengre tid.Klarer ikke å ta di av,så ble nyskjerrig på lavkarbo.Holdt på 1 uke nå og 2 kg nedføler meg mett hele tida,noe jeg ikke alltid gjorde med kaloritelling.Jeg ligger på rundt 30 karb.i døgnet,og er i ketose(tok stiks).Tar gjerne mot gode råd,det er mye å sette seg inn i.Jeg er foresten avhengig av tyggis,men ser xylitol ikke er annbefalt.kan jeg bruke litt av det?Bra forum

Lurer også på om man er nødt til å begynne med inntruksjonsuke/fase1 når en ikke følger en bestemt diett,men gå rett på vedvarende vekttap?

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 00:12   #4
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Hei,
Med egenkomponert opplegg så er det jo helt opp til deg hvordan du gjør det og det er vel bare Atkins som har induksjonsuke og South Beach som har faser.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 00:16   #5
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Med egenkomponert opplegg så er det jo helt opp til deg hvordan du gjør det og det er vel bare Atkins som har induksjonsuke og South Beach som har faser.

Takk,det var bra

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.