Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
Tilake igjen etter en knekkKaller det en knekk jeg, men de to siste ukene har bare hvert tull, sykdom og dårlig matlyst har ført til et ille kosthold som jeg knapt våger nevne, men jeg er så klar til å komme tilbake på lavkarbo. Var så godt i gang før jeg ble syk, søtsuget var borte og jeg hadde full kontroll på hva og nåe jeg spiste.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tilake igjen etter en knekkJeg synes du skal velge om du vil begynne på igjen brått med eventuelle abstinenser, eller ta det litt kuli og bruke uken på å jobbe deg over på lavkarbo |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
Sv: Tilake igjen etter en knekkTror jg ønsker å bryte ganske tvert, om jeg sliter med abstinenser når jula kommer, så får jeg heller bukke under for de. Skal nå prøve å fokusere mot et lavkarbO kosthold strengt frem til fredag. Kan tillate meg nøtter og litt sukkerfri sjokolade, men jeg har ganske mange lavkarbo ess i ermet som jeg kan dra frem når suget melder seg. Å holde seg unna småkaker er ikke noe problem og så håper jeg at jeg kan holde meg unna snop som best, er jo ikke lenge siden jeg ikke hadde behov for noe søtt
![]() |
![]() |
#4 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tilake igjen etter en knekkJeg opplever at de 3 første "avrusnings"dagene er værst, så snur det og blir lettere |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jeg er på ketolyse igjen - etter et år i skyggeland, og noen spm | Panterpia | Ketolysekuren | 2 | 16-11-09 21:35 |
I dag starter jeg på igjen etter at hele ketosen gikk til h.... etter sykehusopphold. | Nitja | Ketolysekuren | 6 | 06-03-09 12:18 |
Ja da var det på an igjen etter jula | Nitja | Ketolysekuren | 6 | 06-01-09 22:12 |