Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Saladmaster

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-03-05, 18:35   #1
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Saladmaster

Har noen av dere hørt om Saladmaster? Det er gryter og slikt? Skal blant annet lage sunnere mat. Næringsstoffene trekkes ikke ut fordi man ikke trenger å bruke vann og det ligger ikke masse råtten fett i porene på metallet.

Jeg er på party nå hvor det demonstreres og ville sjekke om noen her vil anbefale det.

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-03-05, 18:51   #2
Nirren
Medlem

Nirren sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: I hedmark
Alder: 52
Nirren er en juvelNirren er en juvelNirren er en juvel

Hei har hørt om noe slikt men er ikke de vanvittig dyre??? Tror vanlige gryter holder.

Gammel 05-03-05, 19:02   #3
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Ja, maten blir jo bare helt nyyydelig, og konseptet er knallbra! og vedlig dyrt.

Vi har planer om å kjøpe en panne,- vi har ikke behov for hele settet...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 06-03-05, 10:14   #4
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Lise

Ja, maten blir jo bare helt nyyydelig, og konseptet er knallbra! og vedlig dyrt.

Vi har planer om å kjøpe en panne,- vi har ikke behov for hele settet...

Ja maten ble kjempegod, og jeg kunne godt tenkt meg noe, men det var jo sinnsykt dyrt ja!

Den greie til å kutte grønnsaker med virket bare helt sjef, så det har jeg veldig lyst på. Derfor tror jeg de skal komme hjem til oss å demonstrere.

Gammel 06-03-05, 10:28   #5
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nooria

Ja maten ble kjempegod, og jeg kunne godt tenkt meg noe, men det var jo sinnsykt dyrt ja!

Den greie til å kutte grønnsaker med virket bare helt sjef, så det har jeg veldig lyst på. Derfor tror jeg de skal komme hjem til oss å demonstrere.

Vi har den Men den blir mindre og mindre brukt da...

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 06-03-05, 11:31   #6
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Finnes det noe nettsted hvor man kan se på disse produktene dere skryter så fælt av eller??

*lurer og lurer*

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 06-03-05, 11:36   #7
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

http://www.cookwarenorge.com/CDA/ZonePg.aspx?zone=4

jeg fant, jeg fant

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-03-05, 11:53   #8
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Aline

http://www.cookwarenorge.com/CDA/ZonePg.aspx?zone=4

jeg fant, jeg fant

Der er de ja

Den minste pannen koster 3.400 kr

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 06-03-05, 12:05   #9
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Den minste pannen koster 3.400 kr

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-03-05, 12:21   #10
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Åh.... da er det kanskje ikke noe vits nei. Hvorfor bruker dere ikke den? Er det ikke tidsbesparende når du skal kutte opp grønnsaker til en salat f.eks?

Gammel 06-03-05, 12:52   #11
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Nooria

Åh.... da er det kanskje ikke noe vits nei. Hvorfor bruker dere ikke den? Er det ikke tidsbesparende når du skal kutte opp grønnsaker til en salat f.eks?

Den er genial til ost, og til å kutte opp grønnsaker - så jeg ville absolutt invitert til en middag for å få den. Men den er stor. Og den er ikke SÅÅÅÅÅ enkel å rengjøre, så den blir mindre og mindre brukt pga det

Gammel 07-05-06, 22:21   #12
Dantien
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2005
Alder: 50
Dantien er på en erverdig vei

Sv: Saladmaster

Jeg er selv en saladmaster konsulent.Den kværna er bare så enkel å gjøre ren. bare å skylle under vasken når den er blitt brukt. hvis den står lenge og maten tørkes fast må man selvsakt børste litt. Den nye modellen er enda enklere å gjøre ren enn den gammle..

Dantien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Life is suffering. La oss ihvertfall spise litt sunn og god mat da... Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.