Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Noen som vil være min lavkarbo venn/hjelp?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 24-02-11, 21:42   #1
tingelinge87
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2010
tingelinge87 er på en erverdig vei

Noen som vil være min lavkarbo venn/hjelp?

Jeg har så lyst til å ha noen å dele erfaringer med, og noen som kan vise meg/fortelle meg hvordan de gjør ting å hvordan de ikke gjør ting... hvis noen forstår hva jeg prøver å si

en slaks slankevenn?

noen intereserte ?=)

tingelinge87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 22:08   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Noen som vil være min lavkarbo venn/hjelp ?=)

Du har et helt forum med lavkarbo-venner her som kan hjelpe deg Hva med å starte en journal hvor du skriver ned dine erfaringer? Folk her er ganske flinke til å støtte opp og hjelpe underveis - du trenger ikke EN lavkarbovenn når du har mange hundre tilgjengelig

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 06:29   #3
tingelinge87
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2010
tingelinge87 er på en erverdig vei

Sv: Noen som vil være min lavkarbo venn/hjelp ?=)

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Du har et helt forum med lavkarbo-venner her som kan hjelpe deg Hva med å starte en journal hvor du skriver ned dine erfaringer? Folk her er ganske flinke til å støtte opp og hjelpe underveis - du trenger ikke EN lavkarbovenn når du har mange hundre tilgjengelig

helt sant ,takk for tips =)

tingelinge87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 14:29   #4
blucher
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2010
blucher er på en erverdig vei

Sv: Noen som vil være min lavkarbo venn/hjelp?

Journalene her er helt gull! Mange som følger med og kommenterer litt i ny og ne, spesielt hvis man selv er flink og kommenterer i andres...

blucher er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp meg å være sterk. Hvorfor er ketostixen negativ? Ketolyse funker! Spørsmål og svar 12 13-08-10 02:52
Kan noen være så snill å svare på noen spørsmål? bobbla Dr Lindbergs 4 18-01-09 19:57
Ny på ketolysekur. Noen som vil være med meg? Gro Anita Ketolysekuren 29 12-11-08 21:15
Noen som vil være min ketolysevenn på msn? -7kgtakk Ketolysekuren 2 31-08-08 16:13

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.