Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Knorr dressingmix

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 09-03-11, 16:56   #1
Sol-Angelica
Medlem

Sol-Angelica sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Knorr dressingmix

Har under hele lavkarbo perioden min brukt denne typen dressing til salater. Nå har jeg startet å legge det inn på diett.no og fikk opp litt over 11 g kabohydrater på 20 gram (ferdig blandet) dressing mix!!! Fikk nesten sjokk her jeg. Har ikke gått ut av ketose før når jeg har brukt den men det som er påenget er at det stemmer IKKE overens med det som står på pakken da. Der står det 2.0 g karbohydrater på 30 gram. Jeg la inn dette produktet selv da det ikke lå der i fra før og la inn det som står på pr 100 g. altså 50 g karbohydrater... Hvordan går det da an at det står 2 gr karbs pr porsjon (30 gram)...?

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 17:06   #2
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Knorr dressing mix

I følge somebody er det 2.1 KH i 30 gram av den ferdig utblandede Franske mixen..
1.5 i 30 gram av den Italienske.

Hadde heller stolt på det som står på pakken, enn det som "hvem som helst" har lagt inn på diett.no

Gammel 09-03-11, 17:10   #3
Sol-Angelica
Medlem

Sol-Angelica sin avatar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

I følge somebody er det 2.1 KH i 30 gram av den ferdig utblandede Franske mixen..
1.5 i 30 gram av den Italienske.

Hadde heller stolt på det som står på pakken, enn det som "hvem som helst" har lagt inn på diett.no

Det var jeg som la det inn selv Men jeg la inn pr 100 gram, å la så til det jeg hadde på salaten, altså 20 gram. Men 20 gram ble til 11 kh og på pakken står det jo 2.0 kh på 30 kh liksom..

Det står 59 gr kh pr 100 gr
Og 2.0 gr kh pr 30 gr

Så da er 100 grammen der oppgitt ublandet og den 30 grammen oppgitt ferdig blandet?

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 17:22   #4
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Haha, okei Leste ikke ordentlig jeg.
Ja, står det ikke både pr ublandet dressingmix og pr blandet dressingmix på pakken?

Gammel 09-03-11, 17:26   #5
Sol-Angelica
Medlem

Sol-Angelica sin avatar

Nei bare pr 100g og pr porsjon(30g)

Gammel 09-03-11, 17:26   #6
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

okei. Hvis det står pr porsjon, så burde jo det være ferdig utblandet liksom.

Gammel 09-03-11, 17:35   #7
Sol-Angelica
Medlem

Sol-Angelica sin avatar

Da har jeg fikset på den Greit å få 10 g mindre på karbohydratene hvertfall Phu

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Karbo-innhold i knorr lasagnesaus ninasov Spørsmål om matvarer og oppskrifter 17 05-09-10 11:27
Knorr soppsaus? kineserbolle Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 27-08-10 19:45

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:06.