Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
![]() ![]() |
Hvor nøye er dere?Hvor nøye er dere til å regne ut og telle karbohydrater og hva ligger dere på sånt ca i det daglige?
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor nøye er dere?Jeg føler jeg har det sånn passe i fingrene etter å ha gått på lavkarbo i mange år, men for en uke siden gikk jeg tilbake til ketogent LCHF etter å ha levd Fedonsk lenge (har vært gravid og ammende) så nå er jeg nøye med veiing og utregning en liten periode frem til jeg får de ketogene fingerspissene tilbake igjen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor nøye er dere?Jeg mener å ha det i fingrene nå og regner med at jeg spiser omkring 15 g karber pr.dag (sjekker en og annen dag m stix). Så lenge vekta går ned gidder jeg ikke å regne på det. Men, det kan vel komme en dag at jeg må... Introduserer i allefall ikke nye matvarer eller nye vaner uten videre. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor nøye er dere?Jeg sjekker av og til og kommer ikke over 20 om jeg ikke går inn for det... jeg ligger gjerne enda lavere også. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Hvor nøye er dere?Kjekt å se at dere stort sett ligger på det samme som meg
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor nøye er dere?Første i dag i dag, så jeg har jo egentlig ikke så mye å komme med her. Men i dag har jeg spist frokost og lunsj, før jeg telte med diett.no. totalen for alle fire måltidene kom på 11,7 og det vil jeg si er en bra første dag |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
![]() |
Sv: Hvor nøye er dere?Vet ikke hvordan jeg ligger, da jeg ikke teller.
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Hvor nøye er dere?
Hei,hei et lite tips på å øke proteininntaket kjapt og enkelt er:
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Interessant artikkel som sier litt mer om karbohydrater. Les nøye | ada-emilie | Artikler | 1 | 13-01-11 11:33 |
Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (Helt ny her og lurer jo litt) | Bubbla | Ketolysekuren | 24 | 09-02-10 00:01 |
For dere som veier maten, hvor mye spiser dere for dagen? | beate | Generell diskusjon | 2 | 11-11-09 10:18 |
Til dere som slanker dere: Hvor ofte skeier dere ut? | Iselilja | Lavkarbo generelt | 12 | 09-07-09 19:45 |