Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
PCOS og karbohydratkontroll Lurer du på om du har rett kost? Et kontrollert karbohydratinntak ser ut til å ha gunstig påvirkning på denne hormonelle lidelsen. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
08-04-11, 21:52 | #1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2011
|
Regne ut antall gr karbohydrater per dagSikkert et utrolig dumt spørsmål.. Jeg er ny på denne siden. Har PCOS, har hatt alle symptomer pluss moms.... Jeg har slanket med 40 kg med å kutte ut potetr, ris, brød osv.. men har aldri fulgt en kur slavsk. Jeg har aldri regnet ut hvor mange karbohydrater jeg får i meg hver dag.. Hvordan gjør dere dette? Og hvor finner jeg oversikten over hvor mange karbohydrater det er i de forskjellige matvarene? |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo |
08-04-11, 22:39 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
|
Sv: Regne ut antall gr karbohydrater per dag
Matvaretabellen på forsiden her er en grei oversikt.
08-04-11, 22:43 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
|
Sv: Regne ut antall gr karbohydrater per dagEllers er stillstand noe alle opplever fra tid til annen. Jeg synes du har hatt en kjempefin nedgang med måten du har spist på, så du gjør nok mesteparten helt rett .
08-04-11, 23:03 | #4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2011
|
Sv: Regne ut antall gr karbohydrater per dagTusen takk for veldig oppklarende svar |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo |
09-04-11, 17:33 | #5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
|
Sv: Regne ut antall gr karbohydrater per dagDu har jo fått masse gode tips av Gracella, så jeg vil bare si et diett.no er en helt genial måte å finne ut av omtrent hvordan man ligger an, og den regner også ut prosentforholdet mellom karbohydrater, fett og proteiner. Anbefaler den på det sterkeste! (og du må jo ikke bruke den hver dag) |
Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Antall karbohydrater pr. dag ... | Smileygirl | Dr Lindbergs | 20 | 11-03-11 12:28 |
Regne ut antall gram ut ifra prosentandeler (fett/protein/kh)? | Julie | Atkins kosthold | 2 | 21-09-10 23:29 |
Regne ut riktig antall karber, fett osv | prinsesso | Ketolysekuren | 3 | 12-04-10 10:37 |
Regne ut karbohydrater | Janis | Ketolysekuren | 1 | 12-06-09 09:11 |
Antall karbohydrater pr dag...? | femalia | Ketolysekuren | 6 | 30-06-07 21:58 |