Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Farlig lyst

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-05-11, 15:59   #1
Engledans
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Farlig lyst

Jeg har sååååå lyst på en stor stygg sjokolade, at jeg blir helt sprø......
Er jaggu glad jeg bor langt unna butikk......

Gammel 05-05-11, 16:04   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Farlig lyst

*ler* ja, hvem har ikke vært der... Bland litt kakao, sukrin og litt hakket chili med vann/fløte og lag deg en skikkelig god kakaodrikk istedet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 16:32   #3
Engledans
Seniormedlem

Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Hørtes godt ut, men ikke chili dah...og ikke har jeg det heller
Takk for tips. Tror kansje mensen er på vei, derav lysten på sjokolade.
har forresten bestemt meg for å ikke spise mer sjokolade.I morgen skal vi kjøre forbi den butikken som har sukkerfritt sjokoladen, og jeg skal IKKE innom. Den opplevelsen jeg hadde sist jeg mumsa i meg en hel slik sjokolade, vil jeg ikke ha igjen nei.....

Da tusler jeg ut på kjøkkenet og lager en fløtekakao

Gammel 05-05-11, 17:37   #4
Bøtt
Seniormedlem

Bøtt sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Hørtes godt ut, men ikke chili dah...og ikke har jeg det heller
Takk for tips. Tror kansje mensen er på vei, derav lysten på sjokolade.
har forresten bestemt meg for å ikke spise mer sjokolade.I morgen skal vi kjøre forbi den butikken som har sukkerfritt sjokoladen, og jeg skal IKKE innom. Den opplevelsen jeg hadde sist jeg mumsa i meg en hel slik sjokolade, vil jeg ikke ha igjen nei.....

Da tusler jeg ut på kjøkkenet og lager en fløtekakao

Så flink du er

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 17:44   #5
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Jeg vil også ha sjokolade i dag.. Men ja. Gidden til å dra innom butikken er langt mindre enn lysten på sjokolade.

Gammel 05-05-11, 18:37   #6
Engledans
Seniormedlem

Lagde meg en drikk, men dn smakte DRITT.....usj.... men har spist kyllingvinger, og fettet gjorde susen.

Gammel 05-05-11, 18:46   #7
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Alder: 34
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

I dag har jeg et sånt sug jeg også.. Var nedom butikken (rett over gata) mens lasagnen sto i ovnen i sta og da var jeg skrubbsulten (18 timer siden sist måltid) da ble jeg stående foran sjokoladene å bare stirre som en eller annet tilbakestående tulling med så mye vann i munnen at jeg nesten siklet... Skal si det var hardt å komme meg ut av den butikken UTEN sjokolade! Men såååå godt å komme hjem til ferdig middag da

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 19:38   #8
Timiane
Seniormedlem

Timiane sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Tidligere har jeg aldri hatt noen PMS symtomer, med lavkarbo så er dagene før mensen et helvete. Noen ganger gir jeg etter. Og det er som regel ikke verdt det.

Gammel 05-05-11, 22:13   #9
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Alder: 34
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

*kremt* jah.. der kom svaret på hvorfor det plutselig ble sånt et voldsomt sug mot sjokoladehyllen i dag. Tante rød kom visst innom.. Dette blir ei hard uke (eller måned? lengde er helt på styr etter jeg begynte lavkarbo)! Har allerede stjelt ei rute med 70% av sambo i dag

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fortell meg at jeg ikke har lyst på alt jeg har lyst på! Tropika Ketolysekuren 12 10-12-10 18:39
farlig? lisamo Spørsmål og svar 1 07-12-10 20:16
Alt er farlig? Ildtopp Generell ernæringsdebatt 1 22-09-10 20:12
Gravid, hva er farlig, hva er ikke farlig? Forvirra ... KatjaBlå Kosttilskudd 3 25-01-09 00:24

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.