Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
![]() SukkerbelteHei! Til alle dere som har drevet på med div lavkarbo over tid: er det sant at man blir kvitt "sukkerbeltet" av lavkarbo? Altså at man mister mye av spesielt det som ligger rundt magen? Er ikke overvektig, men kunne gjerne tenkt meg flat mage og har hørt at lavkarbo er veien å gå |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: sukkerbelteKanskje
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: sukkerbelteMan kan dessverre ikke punktslanke seg eller bestemme hvor fettet skal forsvinne fra først
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
Sv: sukkerbelteJeg har fått flat mage i det siste, men det kan være fordi jeg har begynt å trene magen da. Har lastet ned 200 situps på iPhonen min, og den er genial. Så nå går/ jogger jeg en 3 km tur hver uke, og da trener jeg magen etterpå, funker supert
![]() |
![]() |
Emneord |
sukkerbelte |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|