Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Sukkerbelte

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-05-11, 17:14   #1
Sioux
Nytt Medlem

Medlem siden: May 2011
Sioux er på en erverdig vei
Question

Sukkerbelte

Hei! Til alle dere som har drevet på med div lavkarbo over tid: er det sant at man blir kvitt "sukkerbeltet" av lavkarbo? Altså at man mister mye av spesielt det som ligger rundt magen? Er ikke overvektig, men kunne gjerne tenkt meg flat mage og har hørt at lavkarbo er veien å gå

Sioux er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 17:28   #2
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: sukkerbelte

Kanskje Det er nok ikke noe fast greie, så du får bare prøve ut selv

Gammel 16-05-11, 17:45   #3
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Man kan dessverre ikke punktslanke seg eller bestemme hvor fettet skal forsvinne fra først . Det er individuelt.

det som er greien, er at har du mye fett rundt magen, kan det tyde på at du holder på å utvikle diabetes 2. Da vil du ha veldig god effekt av et LCHF-kosthold som jo først og fremst er stabiliserende på blodsukkeret.
Fettet på magen/rundt midjen forsvinner nok etterhvert, men lavkarbo/ketose er ingen garanti for at det forsvinner først.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 17:49   #4
Mellon
Seniormedlem

Mellon sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Jeg har fått flat mage i det siste, men det kan være fordi jeg har begynt å trene magen da. Har lastet ned 200 situps på iPhonen min, og den er genial. Så nå går/ jogger jeg en 3 km tur hver uke, og da trener jeg magen etterpå, funker supert

Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar

Emneord
sukkerbelte

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.