Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva er den beste treningen for grevinneheng?Ja, hva er den beste treningen for grevinneheng? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 36
![]() |
Sv: Hva er den beste treningen for grevinneheng?Min erfaring var at på tross av vektnedgangen min mistet jeg ikke noen cm rundt overarmene! Fryktelig irriterende, da de var veldig store! Så begynte jeg å gjøre øvelser for å trene musklene i de øvre delene av ryggen, som naturlig nok involverer bruk av armene. Så mistet jeg plutselig 2cm rundt armene på tre uker |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er den beste treningen for grevinneheng?Desverre er fettlagring styrt av hormoner, noe som gjør at menn og kvinner legger på seg ulik steder. Det å styrke opp muskulaturen under, dvs albuestrekkeren vil sånn sett være fornuftig. Øvelser som smal benkpress og smale armhevinger (skulderbredt) med fingrene pekende fram og albuene inntil midja vil være gode i så måte. Å generelt gå ned i fettprosent vil uansett hjelpe. Styrketrening kan til en viss grad påvirke hormonene ved at det frigjøres mer testosteron som ikke er kjent for å lage grevinneheng. Tren gjerne armhevinger daglig, start mot en vegg, på knærne osv hvis tungt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Karboredusert-middelshavs-periodisk faste
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Sv: Hva er den beste treningen for grevinneheng?Takk for tips. Er ikke medlem av treningssenter nå, så det må bli øvelser hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Sv: Hva er den beste treningen for grevinneheng?Nå har jeg tatt "armhevinger" via vegg noen dager, og jeg klarer nesten ikke løfte dem pga smerter! Så det går ikke å gjøre slikt |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
Sv: Hva er den beste treningen for grevinneheng?prøv å trene med vekter |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 49
![]() ![]() |
Sv: Hva er den beste treningen for grevinneheng?http://www.side2.no/helse/article3064554.ece |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Sv: Hva er den beste treningen for grevinneheng?
Nå vet ikke jeg hva slags smerter/plager du har - men min erfaring er at de første par ukene man starter med styrketrening er ekstremt smertefulle.... så lenge treningen ikke forverrer en allerede tilstede skade/sykdom, vil jeg anbefale at du gjør færre repetisjoner - kanskje annenhver dag - og bruker vanlig smertestillende når det er som verst. Jeg kunne bli nesten sengeliggende etter lett styrketrening når jeg startet opp etter lang tids pause - pga smerter. Smertene bør bli mindre og mindre for hver gang. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Sv: Hva er den beste treningen for grevinneheng?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Din beste høstsuppe? | Margrethe | Middag | 3 | 09-10-09 23:38 |
Hva er den beste treningen? | pazuza | Fysisk og mental helse | 8 | 18-03-09 18:13 |
Hva er beste olje? | Kanutten | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 7 | 20-09-07 18:06 |