Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
![]() |
Skal kjøpe ny sykkel - tips og råd?Jeg skal kjøpe meg ny sykkel og er ute etter en såkalt hybrid. Tenker sånn ca pris på 3000-4000. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lchf
![]() |
![]() |
#2 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: moss
![]() |
Sv: Skal kjøpe ny sykkel - tips og råd?Hybrid er fint det, men du kan lett kjøpe deg MTB (offroad) også, det er bare å sette på dekk med mindre mønster, så ruller det omtrent like bra |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: god mat
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Skal kjøpe ny sykkel - tips og råd?Jeg har ønsket meg en ny sykkel med mere oppreist sittestilling i lengre tid, og lette lenge i fjor høst og endel i vår. Jeg kikket da på classic-sykler/bysykler og ikke egentlig på hybridsykler, men var også innom noen hybrider. Var opptatt av at sykkelen ikke skulle bli for tung, noe mange av de classicene lett blir, og at den skulle ha tilstrekkelig med gir, for det er endel bakker her jeg bor |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2010
![]() |
Sv: Skal kjøpe ny sykkel - tips og råd?Hei:-) Er ivrig syklist selv og håper du finner en sykkel du blir fornøyd med! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal kjøpe ny sykkel - tips og råd?
Hadde omtrent en identisk runde i fjor sommer, da jeg kulle få sykkel i bursdagsgave av sambo. Endte opp med en tilbussykkel fra smart club til tusenlappen (siden jeg bor i Oslo har jeg råd til at den blir stjålet), med fin oppreist sittestilling og 21 gir. Har brukt den både i marka (grusveier og brede stier) og i byen, og er superfornøyd. Selv om jeg virkelig ELSKET min gamle off-road (med byttede dekk for å kunne sykle i bygater) angrer jeg ikke ett sekund. En ekstra bonus er at den er lett å hekte sykkelhenger på, som nå viser seg å vær aktuellt til sommeren igjen
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
![]() |
Sv: Skal kjøpe ny sykkel - tips og råd?Tusen takk for gode råd |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lchf
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Tips til hva en bør kjøpe på innvandrerbutikker? | Kanutten | Generell ernæringsdebatt | 16 | 02-04-11 18:43 |
Skal kjøpe badevekt - noen tips? | kake | Spørsmål og svar | 3 | 11-09-10 18:40 |
Gode tips til lavkarbo mat man kan kjøpe ute? | lise85 | Spørsmål og svar | 11 | 31-07-10 01:47 |
Hva skal jeg kjøpe med? | Shrinking Line | Generell diskusjon | 2 | 30-07-10 22:27 |
Tips til hva jeg burde kjøpe i sverige? | Skrulla86 | Ketolysekuren | 7 | 08-01-10 13:19 |