Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Trodde jeg var kommet godt i gang, men......

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 01-08-11, 21:15   #1
smiler
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2011
smiler er på en erverdig vei
Question

Trodde jeg var kommet godt i gang, men......

Jeg er helt ny her. Begynte med lavkarbo for 14 dager siden. synes dette har gått utrolig greit og søtsuget har forsvunnet. (Er egentlig avhengig av sjokolade.)
Men har akkurat nå sjekket innholdet på det jeg spiser på diett.no. Det viser seg at jeg bare har fått i meg ca 7-9 karbohydrater pr dag. Dette er jo altfor lite.
Er det viktig at man klarer å ligge på 15 karbo om dagen for å gå ned?

Første uken spiste jeg litt nøtter på kvelden i tillegg og gikk ned 2.5 kg. Men denne uken hadde jeg bestemt meg for å sjerpe meg. Har gått ned ca 300g denne uken. Hadde jo håpet at det skulle gå raskere.
Jeg skal gå ned 25 kg.

Men det kommer kanskje av at jeg får i meg for lite kabo?

Jeg lurer oså på hvilke vitaminer jeg burde kjøpe nå som jeg lever på lavkarbo. Håper noen kan hjelpe meg :-)

Sist redigert av smiler : 01-08-11 kl 21:35. Årsak: vil ha overskriften mer konkret
smiler er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 21:40   #2
Noenkiloformye
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Trodde jeg var kommet godt i gang, men......

Du må bestemme deg for hva du vil ligge på. Er ny jeg og, og prøver å få til 75% fett, 20% proteiner og 5% kh. For tiden fører jeg opp ting på diett.no og følger med verdiene. Så skal jeg bestemme meg for hvor mange kh jeg vil legge meg på. Men det er min måte å gjøre det på, er litt treglært. Men du får i deg veldig få kh. Du er vel da i ketose? Da bør du vel ta ekstra vitaminer o.l. Vet at man kan få kjøpt vitaminer spesielt laget for ketolyse kuren.

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 22:30   #3
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Trodde jeg var kommet godt i gang, men......

Det viktigste er at du trives i nivået du er og at du går ned. Alt annet er detaljer. Hvis de to over ikke er tilstede så kan vi diskutere videre.

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er godt i gang med ketosekur. Hvor mange kilo vil jeg gå ned? Olli123 Lavkarbo generelt 15 08-09-09 00:03
Er jeg i gang? For godt til å være riktig? rok Ketolysekuren 5 08-01-09 09:14
Da var jeg godt i gang ... frk.slankelyst Ketolysekuren 5 13-10-07 23:01
Da var jeg godt i gang ... frk.slankelyst Ketolysekuren 2 12-10-07 22:18

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:50.