Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
![]() Trodde jeg var kommet godt i gang, men......Jeg er helt ny her. Begynte med lavkarbo for 14 dager siden. synes dette har gått utrolig greit og søtsuget har forsvunnet. (Er egentlig avhengig av sjokolade.) Sist redigert av smiler : 01-08-11 kl 21:35. Årsak: vil ha overskriften mer konkret |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Trodde jeg var kommet godt i gang, men......Du må bestemme deg for hva du vil ligge på. Er ny jeg og, og prøver å få til 75% fett, 20% proteiner og 5% kh. For tiden fører jeg opp ting på diett.no og følger med verdiene. Så skal jeg bestemme meg for hvor mange kh jeg vil legge meg på. Men det er min måte å gjøre det på, er litt treglært. Men du får i deg veldig få kh. Du er vel da i ketose? Da bør du vel ta ekstra vitaminer o.l. Vet at man kan få kjøpt vitaminer spesielt laget for ketolyse kuren. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trodde jeg var kommet godt i gang, men......Det viktigste er at du trives i nivået du er og at du går ned. Alt annet er detaljer. Hvis de to over ikke er tilstede så kan vi diskutere videre.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Er godt i gang med ketosekur. Hvor mange kilo vil jeg gå ned? | Olli123 | Lavkarbo generelt | 15 | 08-09-09 00:03 |
Er jeg i gang? For godt til å være riktig? | rok | Ketolysekuren | 5 | 08-01-09 09:14 |
Da var jeg godt i gang ... | frk.slankelyst | Ketolysekuren | 5 | 13-10-07 23:01 |
Da var jeg godt i gang ... | frk.slankelyst | Ketolysekuren | 2 | 12-10-07 22:18 |