Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ulike filosofier og fremgangsmåter

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 14-08-11, 21:34   #1
kreng
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2011
kreng er på en erverdig vei

Ulike filosofier og fremgangsmåter

Jeg er en fersking som begynte på lavkarbo for noen dager siden. Har vært innom forumet endel og lest. Jeg ser mange snakker om ulike filosofier, og ulike fremgangsmåter. Det jeg lurer på er om man bør velge seg en filosofi og følge den? Til nå har jeg bare kuttet ut karbo, og spiser mye fett-proteiner. Jeg teller ikke antall gram karbo jeg får i meg, men leser og prøver å få i meg minst mulig. Går dette helt fint, eller bør jeg snarest velge meg en filosofi?

Hilsen nybegynner!

kreng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: dont know Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 21:38   #2
Bik
Seniormedlem

Bik sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ulike filosofier og fremgangsmåter

Jeg følger ingen spesiell filosofi. Tenker slik som deg, og det har fungert helt supert. Leser litt her og litt der, og finner ut hva som funker for meg.
Har tatt av 12 kg siden påske

Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 21:46   #3
kreng
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2011
kreng er på en erverdig vei

12 kilo er jo kjempte bra!
Er helt i starten av min nye livsstil, merker jeg ikke er så kreativ på matfronten. Det kommer nok til å bli en utfordring når ferien er ferdig og jobben kaller! Hvor mange måltider har du til dagen?

kreng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: dont know Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 22:01   #4
Bik
Seniormedlem

Bik sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Spiser som regel 4 måltider. Det er det som passer best inn i familiens rutiner.

Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 22:47   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av kreng, her.

Jeg er en fersking som begynte på lavkarbo for noen dager siden. Har vært innom forumet endel og lest. Jeg ser mange snakker om ulike filosofier, og ulike fremgangsmåter. Det jeg lurer på er om man bør velge seg en filosofi og følge den? Til nå har jeg bare kuttet ut karbo, og spiser mye fett-proteiner. Jeg teller ikke antall gram karbo jeg får i meg, men leser og prøver å få i meg minst mulig. Går dette helt fint, eller bør jeg snarest velge meg en filosofi?

Hilsen nybegynner!

Det går helt fint! Det anbefales og følge en retning om man har liten kunnskap og er usikker på hva man kan og bør spise på et lavkarbokosthold.

Lavkarbo på 3 minutter
er vel litt etter slik du gjør det nå. Trives du med det, har resultater så er det absolutt ingenting i veien for å fortsette slik!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fedons mandelkjeks (for alle filosofier) Gracella Kake/dessert og snacks 6 18-04-11 16:21
Ulike faser Lurendreieren Spørsmål og svar 7 11-09-09 11:16
Anbefal meg bøker! Vil lære mest mulig om alle filosofier Bee Spørsmål og svar 1 21-04-09 18:50
Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofier. SkinnyToBe Ketolysekuren 11 08-01-08 18:05

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:22.