Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
Ulike filosofier og fremgangsmåterJeg er en fersking som begynte på lavkarbo for noen dager siden. Har vært innom forumet endel og lest. Jeg ser mange snakker om ulike filosofier, og ulike fremgangsmåter. Det jeg lurer på er om man bør velge seg en filosofi og følge den? Til nå har jeg bare kuttet ut karbo, og spiser mye fett-proteiner. Jeg teller ikke antall gram karbo jeg får i meg, men leser og prøver å få i meg minst mulig. Går dette helt fint, eller bør jeg snarest velge meg en filosofi? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: dont know
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() |
Sv: Ulike filosofier og fremgangsmåterJeg følger ingen spesiell filosofi. Tenker slik som deg, og det har fungert helt supert. Leser litt her og litt der, og finner ut hva som funker for meg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egendefinert
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
Sv: Ulike filosofier og fremgangsmåter12 kilo er jo kjempte bra! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: dont know
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() |
Sv: Ulike filosofier og fremgangsmåterSpiser som regel 4 måltider. Det er det som passer best inn i familiens rutiner. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egendefinert
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ulike filosofier og fremgangsmåter
Det går helt fint! Det anbefales og følge en retning om man har liten kunnskap og er usikker på hva man kan og bør spise på et lavkarbokosthold. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fedons mandelkjeks (for alle filosofier) | Gracella | Kake/dessert og snacks | 6 | 18-04-11 16:21 |
Ulike faser | Lurendreieren | Spørsmål og svar | 7 | 11-09-09 11:16 |
Anbefal meg bøker! Vil lære mest mulig om alle filosofier | Bee | Spørsmål og svar | 1 | 21-04-09 18:50 |
Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofier. | SkinnyToBe | Ketolysekuren | 11 | 08-01-08 18:05 |