Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva tenker dere om dette?Jeg får ikke til å spise nok fett som energikilde uten å bli kjempekvalm så jeg har gått over til å spise mer karbohydrater istedet. Jeg føler meg smånervøs fordi jeg ønsker ikke å gå opp i vekt, heller ikke vann. Jeg spiste to store salater idag, en pære og 11 nøtter av karbomat i tillegg til andre ting. Det gav Fett:70.95Karbohydrat:38.68Protein:79.99og slik energifordeling: |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tenker dere om dette?
Jeg tenker at 70*9=630, 39*4=156 og 80*4=360 - totalt ca 1160 kalorier - er ALTFOR lite mat om du da ikke er ganske lita og er lite aktiv |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tenker dere om dette?Takk. Det funket visst dårlig med innføring av pære. Har hatt skikkelig mageknip de to dagene jeg spiste det. Får prøve med gulrot istedet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tenker dere om dette?
Pære er jo det reneste avføringsmiddelet...det kunne jeg ha fortalt deg for lengst, men trodde det gjaldt bare meg jeg da.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Vet ikke helt om jeg tør begynne trene enda, hva tenker dere? | jenta26 | Trening | 35 | 05-06-11 16:45 |
Hvordan tenker dere mtp mat i jula? | Heaven | Mer enn 30 kg overvekt | 79 | 18-12-10 17:10 |
Dere som kan dette; spiser dere aldri godteri? | ME-mamma | Spørsmål og svar | 27 | 02-03-09 19:36 |
Hva tenker dere? | iren84 | Spørsmål og svar | 5 | 25-11-07 03:17 |
Og hva tenker vi om dette? | Tricky | Nyheter / media | 8 | 12-12-05 19:56 |