Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
Råd: Stor aktiv mann, hvor lite karboinntak skal man ha?Eg og min sambore er ny på dette og kan ikke noe |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Råd: Stor aktiv mann hvor lite karbo inntak skal men haDet er kun om man velger ketolyse man skal presse karbohydratene ned til 15 karbohydrater pr dag.
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
![]() |
Hvor lite inntak av karbo h kan/skal en haVi er ny i dette men har forståt det slik at man skal ligge under 20 gr karbo h pr dag for å gå ned. Men blir ikke det alt forlite til min sambo som har en fysisk har hjobb og trener 3-4 ganger for uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Råd: Stor aktiv mann hvor lite karbo inntak skal men haHan er 116 kg og 190cm høy og vil ned 15 -20 kg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Råd: Stor aktiv mann hvor lite karbo inntak skal men haDersom dere velger den strengeste formen for lavkarbo, så stemmer det at dere skal ligge på mellom 15-20 pr dag. Fyller på med gode fettkilder, så arbeid er ikke noe problem etter at kroppen har vent seg til forandringen. Men er lurt å lese seg opp på de retningene som finnes, og velge en som passer for dere |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#6 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Sv: Råd: Stor aktiv mann hvor lite karbo inntak skal men haHei. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: Råd: Stor aktiv mann hvor lite karbo inntak skal men ha
Nesten eksakt på både cm og kilo som jeg var :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Råd: Stor aktiv mann hvor lite karbo inntak skal men ha
Signerer den! Å gå inn i ketose i løpet av sommerferien er det smarteste jeg noensinne har gjort |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
Sv: Råd: Stor aktiv mann, hvor lite karboinntak skal men haDere kan jo gå ned under 100 og se om dere der står stille eller går ned (det er det som anbefales i den retningen jeg bruker). Eller ned under 72 som andre "lavkarboprofeter" (profet her her en hedersbetegnelse!) sier. Iallfall - et eller annet sted fra 100 og nedover går folk som regel ned.
![]() |
![]() |
#10 |
Nytt Medlem
Hvor: Ozlo
![]() |
Sv: Råd: Stor aktiv mann, hvor lite karboinntak skal men haLigger på 2-5 karbohydrater om dagen og jobber i industrien.. fungerer fint det. :-) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Cardiologen...
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Karboinntak når man ikke skal gå ned | Bumble | Stoffskifte / hormonproblemer | 3 | 26-10-10 22:33 |
Hvor mye fett skal man ha når man spiser lite karb? | Imali | Spørsmål og svar | 2 | 22-09-09 19:03 |
Svært aktiv, men går lite ned | Hillelille | Mer enn 30 kg overvekt | 6 | 20-03-09 17:38 |
Bil til salgs, lite brukt av eldre mann | Albertine | Livets lyse side | 6 | 16-04-05 18:22 |