Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
31-08-11, 16:05 | #1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2011
|
Kan jeg gjøre det så enkelt som dette?Jeg har nå gått ned 15 kg på vanlig kaloritellingsmåte med masse trening, men nå kjenner jeg at jeg ikke klarer å motivere meg for trening mer, og av erfaring så vet jeg at når jeg ikke trener hver dag så kapitulerer jeg fullstendig og klarer ikke å spise fornuftig lenger. Alt faller sammen uten daglig trening hos meg. |
Min kostholdsfilosofi: Egenkompnert |
31-08-11, 16:11 | #2 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
|
Sv: Kan jeg gjøre det så enkelt som dette?Ikke helt på jordet, men litt Det er ikke meningen at du skal spise deg stappmett. Du skal spise når du er sulten og til du er passe mett. Anbafaler deg til å lese denne flotte nybegynnertråden og denne lille guiden til LCHF og etterhvert sette deg inn i en eller flere lavkarbofilosofier. Når det kommer til brød vil jeg anbefale deg å bake eget lavkarbobrød. Det finnes utallige oppskrifter her på forumet. Om du liker knekkebrød er Nannahs knekkebrødoppskrift populær. |
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening |
Emneord |
noobspørsmål |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lar dette seg gjøre? | hoppetussa | Spørsmål og svar | 12 | 10-03-10 21:13 |
Gjøre dette brødet Lindberg'ish | Elanessë | Dr Lindbergs | 7 | 25-02-09 22:59 |
Hvor enkelt kan det gjøres? HELT ny på dette! | Nova | Ketolysekuren | 4 | 24-05-07 15:06 |
Dette har vel kanskje ikke noe med lavkarbo å gjøre, men.. | Atlje | Spørsmål og svar | 12 | 26-02-06 23:18 |