Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() |
Lavkarbohusets brød kan brukes til mer ...I dag laget jeg minipizzaer med brødet som bunn og viola! tykk og god bunn under pizzaen! Kunne holde minipizzaen i hånden og bare kooose meg. Neste brød skal bli bare minipizzaer tror jeg.. Kjekt å ha noe ferdig i frysen
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbohusets brød kan brukes til mer ...
Dem har pizzabunn også. Utroooolig god. Den skal jeg spise i morra. Om nom nom |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Lavkarbohusets brød kan brukes til mer ...Ja jeg vet men den er som en italiensk pizza og har tynn bunn sier de, Når jeg brukte brødet som bunn ble det en tykk pizzabunn =)
![]() |
![]() |
#4 |
Gjest
|
Sv: Lavkarbohusets brød kan brukes til mer ...Oi, så deilig! Det må prøves! |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Lavkarbohusets brød kan brukes til mer ...Bare ikke lag dem for store og når de har hevet en stund kan du slå dem ned/strekke dem ut.. Var litt vanskelig å jobbe med deigen da den er nokså elastisk...
![]() |
![]() |
#6 |
Gjest
|
Sv: Lavkarbohusets brød kan brukes til mer ...Høres ut som det var verdt den jobben likevel.. |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Er litt skeptisk til lavkarbohusets brød | Nalle | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 23 | 19-10-11 20:27 |
Sukrin, kan det brukes? | raptor | Lavkarbo generelt | 11 | 21-01-11 15:29 |
Har mye egg som må brukes opp :) | helenemor25 | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 6 | 14-11-10 14:08 |
Hva brukes johannesbrødkjernemel til? | Regan | Ketolysekuren | 10 | 13-01-09 21:58 |
Johannesbrødkjernemel, hva brukes det til? | Superslimithink | Spørsmål og svar | 1 | 18-09-08 23:11 |