Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Firmafest, quiz eller "natursti"

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-09-11, 10:59   #1
inot
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
inot er på en erverdig vei

Firmafest, quiz eller "natursti"

Jeg skal arrangere firmafest for 40 menn. Det er ett stykke å gå fra en aktivitet vi skal ha til der vi skal spise. Har lyst til å arrangere en natursti på denne veien, men er helt blank for ideer og hvordan dette praktisk gjennomføres.

En annen mulighet er å ha en quiz etter vi har spist middag, har søkt å lett masse på nett på forslag til oppsett, spørsmål og fasit, men finner ikke noe som jeg synes er passende.

Er det noen der ute som ser seg lyst til å komme med noen ideer og hjelpe meg litt med dette?

inot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 11:30   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Firmafest, quiz eller "natursti"

Du kan dele dem opp i grupper(maks 4 pr lag) og ha poster langs veien!
En post om firmaet, en post om lavkarbo, en post om sport, en om biler, en om fjelltopper, en om øltyper, en om kjøkkenredskaper, en om flytyper, tv- merker..........

Gruppen som får flest poeng vinner og får lov til å skryte uhemmet av seg selv resten av kvelden!

Gammel 12-09-11, 14:33   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Firmafest, quiz eller "natursti"

Helt enig med Kitt, du kan jo spørre om HVA som helst - men velg gjerne tema som omhandler firmaet eller produktene deres eller lignende
Siden de er 40 menn - kan du jo ta med en på planleggingen om du er kvinne og trenger litt mannlig påvirkning når det gjelder spørsmålene
Bil, verktøy, kvinnfolk, fotball, øl kan jo være fine temaer

Det finnes et uttall av quizspørsmål på norsk på internett, du må bare google videre!

Poster langs veien er kult - vi gjør det hvert år på sommerfesten på jobb Konkurranseinstinktet pleier og trigges ganske kraftig

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? Borealis Lavkarbo generelt 4 02-11-10 14:14
Sjokoladegratinerte bringebær- enkel eller "småavansert restaurantversjon" mål:littavetmenneske Kake/dessert og snacks 2 27-07-10 13:56
Når fettet forbrennes, blir fettcellen borte eller "krymper" den bare? Gracella Generell ernæringsdebatt 48 19-09-08 00:45
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 10:59
"Nikko" eller "Nikken" magnetplate ? Nille Generell diskusjon 5 22-03-06 11:08

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.